A nők menthetik meg a söripart?
A piaci környezet azt diktálja a sörgyártóknak, hogy ne csak a férfi fogyasztókban gondolkodjanak.
A piaci környezet azt diktálja a sörgyártóknak, hogy ne csak a férfi fogyasztókban gondolkodjanak.
A Bud Light sör anyavállalatának értéke hatalmasat esett az elmúlt időszakban, ezt használná ki a Microsoft alapítója.
A sörökben utazó cégcsoport az Ukrajna elleni invázió miatt döntött úgy, hogy kivonul Oroszországból. Megválik egy ukrán sörmárkától is, ennek nyereségét pedig humanitárius célok támogatására fordítja.
Nőtt ugyan a hazai gyártók termelése és forgalma is, de még mindig nem tudták visszaküzdeni magukat a 2019-es szintre. A termékek között tovább emelkedett a prémium és az alkoholmentes sörök aránya.
Spisák Róbert szlovákiai magyar vállalkozó pálinkában is utazik, és magyarországi üzleti kapcsolatai is igen jelentősek.
Padlón a világhírű német söripar, ahol egyre több cég került a fizetésképtelenség határára. Állami segítségben bíznak.
A trükkös uniós szabályozás még segítheti is a kezdeményezést, amivel a Pénzügyminisztériumhoz fordult a Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete.
Úgy látszik, nem jött be a stratégia, a Fed húzhatja ki a bajból az AB InBevet.
A hazai sörgyártás bevételei egyenletesen növekedtek az elmúlt 3 évben, de a piaci szereplők között rendkívüli módon hiányoznak a közepes méretű üzemek.
Úgy 30 ezer milliárd forintba került a mega-sörfúzió, és mindez elsősorban az indiai és afrikai piac megszerzéséért történik.
Jó évet zárt a Dreher Sörgyárak anyavállalata, a SABMiller. A nemzetközi sörpiacon 5 százalékkal erősítette pozícióját, a növekedéshez a magyarországi vezető sörgyártó csupán 1,3 százalékos forgalombővüléssel járult hozzá.
Nagyon úgy néz ki, hogy a székelyek megcsinálták az év sörreklámját. A Csíki sör szpotjában van minden, ami kell: Hegy, templomtorony, szekér, bajusz, turulmadár, patak vize, na meg a sör. Meg persze medve is.
A SABMiller egy évtizede vásárolja fel a kisebb-nagyobb helyi konkurenseit a világban. A Bavaria, a Miller Brewing és a Foster's Csoport után lehet, hogy a Heinekent is megennék.
A nagy nemzetközi sörmárkák mindenütt ugyanolyan minőségben kaphatók – állítja a világ négy legnagyobb sörgyártója közé tartozó Carlsberg magyarországi és horvátországi leányvállalatának az igazgatója. A dán Carsten Haerup Christensen szerint a kis kézműves sörfőzdék ügyesen lesték el a borászoktól, hogyan lehet személyesebben megszólítani a fogyasztókat. A sördivatokkal kapcsolatban pedig örül annak, hogy "ez az egyszerű termék minden irányban talál magának megújulási lehetőséget".
A megnövekedett költségek és adóterhek miatt elkerülhetetlen az áremelés a söriparban – az ágazat idén a tavalyihoz hasonló értékesítési adatokat produkálhat, a jövedelmezőség azonban várhatóan jelentősen romlik. A Heineken Magyarországon 10 százalékos áremelést tervez 2013-ra.
Kelet-Európában és Ázsiában erősít a Carlsberg, miután Nyugat-Európában gyenge értékesítéssel kell szembe néznie. Összességében ezzel együtt is csaknem egyharmaddal csökkent a világ negyedik sörgyártójnak nettó nyeresége, pedig növelni tudta oroszországi piaci részesedését.
Vége a bemelegítésnek, most már jöhet a meccs – így kommentálta a döntést a BBC-nek a kanadai Canopy főnöke, aki a pénz segítségével harminc országban kíván nyomulni.
A holland söripari konszern működési eredménye elmaradt a várttól.
Saját sört főzni menő. Főleg a mostani "kóstolós" hangulatban. Egy közgazdász két és fél év alatt jutott el a konyhalabortól az egyik legnagyobb nemzetközi sörverseny rongyrázós díjkiosztójáig. Önjáró sörsztori a kőbányai '70-es évek díszletei között.
Egy kézbe kerülhet a világ összes sörös profitjának a fele.