Hatalmas, golyóálló amerikai pickup tűnt fel
A monstrum mozgatásáról egy 600 lóerős motor gondoskodik.
A monstrum mozgatásáról egy 600 lóerős motor gondoskodik.
A hatalmas terepjárót egy kompresszorral megfújt jókora V8-as benzinmotor hajtja.
Az orosz gyártó hosszított tengelytávú terepjárója hamarosan várhatóan távozik a kínálatból.
Mostantól régi-új néven, minimálisan modernizált formában kapható az AvtoVAZ több évtizedes múltra visszatekintő terepjárója.
Következik néhány kép, melyeken a Buhanka újragondolt, mai elvárásoknak jobban megfelelő verziója látható.
Az amerikai gyártó új terepjárója minden korábbinál szellősebb utas- és csomagtérrel bír.
A terepjáró az eredetileg tervezettnél később kerül gyártásba.
Negyvenöt darab terepjáróval segítik a munkájukat.
Továbbra sem kőkemény terepjáró az X7-es, de már sokkal több egyszerű szabadidőautónál.
Az új Defender nagyon más lett, mint az egészen a második világháború utáni évekig visszaeredeztethető elődje, de valahogy mégis megőrzött valamennyit annak semmi máshoz sem hasonlítható karakteréből.
A mintegy 5 méter hosszú új japán SUV-ot egy 248 lóerős hibrid hajtáslánc mozgatja.
A hatalmas méretet és a nem csekély tömeget remekül ellensúlyozza a kompresszoros V8 ereje.
Az AvtoVAZ várhatóan a jövő év elején kezdi meg az újdonság forgalmazását.
Az amerikai gyártó legújabb V8-as terepjáróra abszolút nem a CO2-kibocsátás csökkentéséről szól.
A 3 hengeres motorral szerelt alapváltozat az USA-ban mintegy 8 millió forintnak megfelelő áron debütál.
Jelentős átszervezésre készül a világ egyik legnagyobb autógyártó cégcsoportja. Az ok: a bolygó fontosabb.
Megérkezett az AvtoVAZ újdonsága, amely elölről enyhén a Toyota RAV4-re hasonlít.
A tempós hóban csúszást kicsit túlvállalta valaki.
A brit márka SUV-ja új motorokat és felfrissített infotainment rendszert kapott.
Itt a megoldás arra az esetre, ha esetleg túl visszafogottnak találnánk a G-Klasse megjelenését.