Ne várja a 3-as metrót, valaki besétált az alagútba
Pótlóbuszok viszik az utasokat Kőbánya-Kispest és Újpest-Központ között.
Pótlóbuszok viszik az utasokat Kőbánya-Kispest és Újpest-Központ között.
Rendkívüli járatokkal és nagyobb kapacitással készül a halottak napjára a BKK.
Meglepő eredményeket hozott egy kutatás.
Kolozsváron már a jövőre a forgalomba állhat a jármű, igaz, csak tizenkét utast tud szállítani.
Márki-Zay Péter szerint a Volánbusz rendszeréhez a jegybevétel csak 10 millióval járul hozzá. Ez szerinte nem akkora összeg, amelynek kiesése problémát okozna.
Karácsony Gergely frissen megválasztott főpolgármester komoly fejlesztéseket tervez a budapesti közösségi közlekedésben, de a kormány segítsége nélkül a jelenlegi színvonalat sem fogja tudni fenntartani. A kormánynak lehetősége van bedönteni a tömegközlekedést, a főpolgármester a közgyűlési többséggel pedig sztrájkba engedheti a szakszervezeteket. A legvalószínűbb, hogy csatározásokkal tarkított, kényszerű együttműködés lesz a következő években.
Hatalmas különbségek mutatkoznak az egyes országok között.
A gyerekkori elhízás ellen próbál tenni valamit a brit vezető egészségügyi tanácsadó.
A BKV szerint romlik a közlekedéséi morál, ennek tudható be, hogy rekordot döntött a BKV-járművek idegen hibás baleseteinek száma.
Nagyjából két átlagos háztartásnak elegendő áramot termel egy-egy ilyen egység.
Wellhello is lesz. Tömegközlekedés viszont nem nagyon.
Az alpesi országban ritka a potyautas, így nem kell attól tartani, hogy a szolgáltató cég esetleg csődbe megy.
És nálunk az egyik legmagasabb a tömegközlekedést használók aránya.
Az Eurostat felmérése szerint még mindig az autó dominálja a belföldi tömegközlekedést az összes uniós országban. A leginkább Litvániában ülnek autóba az emberek, de mennyire népszerű Magyarországon a négykerék?
Csak év végére lesz minden elsőajtós BKK-jármű vezetőfülkéjében a mobiljegy ellenőrzéséhez szükséges eszköz. Egyelőre csak egy mobilos alkalmazásban lehet digitális jegyet venni, de már hat viszonteladónál folyamatban van az integráció.
De van, aki szerint egyelőre köhög a rendszer.
Az első rész sikere után nem kellett sokat várni a folytatásra. Egyáltalán nem ült le a sztori.
Augusztus 1-től kezdve ingyen utazhatnak a berlini tömegközlekedési eszközökön az iskoláskorú gyerekek. Ehhez csak egy ingyenes igazolás kell kiváltaniuk.
Péntektől augusztus 20-ig (ami kedd) nagyon megváltozik a budapesti tömegközlekedés.