Alig használja most valaki a tömegközlekedést Budapesten
A járatok telítettsége mindössze 10 százalék. A Budapesti Közlekedési Központ bejelentette, hogy csütörtöktől a járványveszély elmúltáig bezárnak a ügyfélközpontjaik.
A járatok telítettsége mindössze 10 százalék. A Budapesti Közlekedési Központ bejelentette, hogy csütörtöktől a járványveszély elmúltáig bezárnak a ügyfélközpontjaik.
Az egyik cégnél 30 százalékos menetdíj kedvezményt biztosítanak azoknak, akik halaszthatatlan ügyeik intézéséhez nem a tömegközlekedést szeretnék használni.
Luxemburgban már nem kell fizetni a buszozásért, villamosozásért, Észtország lehet a második ország, amelyikben így lesz. Kérdéses, hogy mennyire lehet így leszoktatni a polgárokat az autózásról.
Az oktatás és az olaszországi forgalom leállítása után még szigorúbb válságkezelésbe kezdenek Szlovéniában.
Járványvédelmi lépéseket készített elő és vezet be Budapest, amelyek a tömegközlekedést és a fővárosi intézményeket is érintik – közölte Karácsony Gergely főpolgármester.
A BKV-nál akcióterv készült a koronavírus miatt, a járművek kapaszkodóit naponta fertőtlenítik.
A dugókat enyhítenék, a kispénzűeket támogatnák, a környezetet pedig óvnák azzal a luxemburgi intézkedéssel, amely ingyenessé tette a tömegközlekedést, még a vasút használatát is.
A következő uniós költségvetés forrásaiból valósítanák meg a fővárosi kötöttpályás közlekedés átalakítását.
De hogyan különböztetik meg egy vietnamitól vagy egy koreaitól?
A csaknem 40 milliárd forintot a nagy sebességű vonalak kapják.
A baleset miatt a 74-es troli nem járt egy szakaszon. Azóta újra rendben halad a forgalom.
További járatcsökkentésekre készül a fővárosi közlekedési vállalat, hamarosan jöhet a hétvégi, majd az ünnepi menetrend bevezetése.
Az utasszám csökkenését követve a járatok számát is tovább mérséklik több városban. A Volán több településen teljesen leállította a helyi buszokat.
Április 1-től munkanapokon is alapvetően szombati menetrend szerint járnak a BKK járművei, mert még a nyári menetrend is túl sűrű.
A koronavírus-járvány miatt gyakorlatilag alig akadnak tömegközlekedők a fővárosban.
Egy tollvonással elvett a város tömegközlekedésétől 7 milliárd forintot a kormány, miközben a másik kezével meg odatolt 10 milliárdot. Igaz, ebből az állami Volán járműveit cserélhetik le, miközben az önkormányzati közlekedési cég villamosai meg lerohadnak.
Az autó- és a tömegközlekedésre is hatással lesz egy demonstráció.
A középső, belvárosi szakasz rekonstrukciója ősszel kezdődik, de már korábban lezárnak négy megállót.
Rendkívüli intézkedésekkel, egyebek mellett rövidített munkaidővel, ingyenes tömegközlekedéssel és az építkezési munkálatok leállításával igyekszik Észak-Macedónia javítani a levegő minőségén.