50 vadonatúj Mercedes busz áll forgalomba hat vidéki városban
Alacsonypadlós modellekről van szó, mind klímás.
Alacsonypadlós modellekről van szó, mind klímás.
2024-ben olimpia lesz a városban, addigra lényegében ki akarják pucolni a városi forgalomból a hagyományos buszokat.
Expressz metrópótlók, Budapest-bérlettel használható intercityk, új buszvonalak, menekülőjáratok - itt van minden, amit tudnia kell a hétfőn munkanapon is bemutatkozó dél-pesti metrópótlásról.
A kínai BYD gyártó járműve 27 méteres.
Egy kaliforniai startup, a Lime elindítja e-roller-megosztóját Budapesten. A cég kommunikációs igazgatója szerint már jövő ilyenkor a Lime rollerjeit használhatják a fővárosiak.
4,5 milliárd forint, 2018-ban zárolt beruházási pénz feloldását kéri a BKV a budapesti önkormányzattól, mert elfogadott üzleti terv híján nincs elég forrása. A pénzből 40 új buszt vennének, és villamosfelújításra költenének.
Módosította a BKK a VT-Arrivával buszos személyszállításra kötött szerződését, mert az eredeti keret kevés volt. Az ok a reptéri buszjárat sűrítése és a metrópótlás.
Márciusban 21 százalékkal olcsóbban utazhatnak a nők a berlini tömegközlekedéssel.
A BKV öt garázsa közül az óbudai van a legtávolabb attól a területtől, ahol az áprilisban induló újabb metrófelújítás miatt pótlóbuszokat kell bevetni, a cég minden jel szerint mégis innen látja majd el a feladatot. A BKV sokkal egyszerűbb helyzetben lenne, ha az elmúlt években kapott volna elég pénzt új buszok beszerzésére.
Kivételesen nem használt, hanem új buszokat vesz a BKV. A 20+20 darabos beszerzés a közlekedési vállalat vásárlásainak sorában nagynak számít, a buszflotta méretéhez és állapotához képest édeskevés.
Még kérdés, lesz-e ehhez elég busz és villamos.
A Google Térkép eddig is segítette az utazókat abban, hogy a célpontjukat akár tömegközlekedéssel is el tudják érni, most egy kis extrát is kapnak az idegen helyeken tájékozódni vágyók.
2017-hez képest 2018-ban 1,3 milliárddal több bevételre sikerült szert tennie a BKK-nak.
Hamarosan véget ér a 2015-16-ban Budapesten forgalomba állított spanyol villamosok gyártói karbantartása, a munkát a BKV saját embereinek kell átvenni, ráadásul a közlekedési vállalatnak rengeteg alkatrészt is vásárolnia kell. 600 millió forintból kijött volna még kétévi karbantartás. A BKV-s karbantartók túlterheltek, de nem a CAF-okkal fognak legtöbbet küzdeni.
Miközben Budapest közlekedésügyi vezetői hosszú évek óta szerencsétlenkednek az e-jegyrendszer megtervezésével, vannak városok, ahol ugyanilyen régóta jól működik a dolog. Hab a tortán, hogy az utasok számára lényegében fillérekért.
A túlzott alkoholfogyasztás veszélyeire felhívó plakátok eltávolítását kéri a zágrábi villamosokról és autóbuszokról a horvát ombudsman, mert azok szerinte szexista és megalázó üzentet tartalmaznak a nőkre nézve.
A magyar dolgozók több mint fele tömegközlekedik, a legtöbben fél-1 óra alatt érnek be a munkahelyükre, és havi 5-10 ezret költenek közlekedésre, egyebek mellett ezek derültek ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital közös kutatásából.
Még a 3-as metró is. Éjszakai járatok is indulnak.
Pedig jóval kevesebből és jóval hamarabb meglehetett volna.