Ha Budapest és Szolnok között ingázik, nem biztos, hogy a vasút lesz a befutó
Két héten keresztül pályakarbantartást végez a MÁV, több vonat nem fog közlekedni.
Két héten keresztül pályakarbantartást végez a MÁV, több vonat nem fog közlekedni.
Utasokkal teli kocsik szakadtak le egy román vonatról a Zsil-völgyben. A hiányt az egyik állomásra befutva fedezték fel. A vonat visszafordult, majd 4 órás késéssel folytatta útját.
Leszakadt a felsővezeték is, egy használható vágány maradt Tatabánya és Szárliget között.
Hanem azt, hogy minden településre eljut legalább egy klímás jármű, még ha nem is feltétlen vonat.
Kelet és nyugat felé is leállt a MÁV egy időre, a miskolci és a győri fővonalon is biztosítóberendezés hibásodott meg. Kora estére helyreállt a rend.
Ha ez meglesz, akkor a kölcsönből 600 kilométeren akarják korszerűsíteni a vasút pályahálózatát.
Látványosan megnőtt a MÁV iránti érdeklődés a magyar internetezők körében, főként a hétfői ítéletidő okozta fennakadások miatt, de az elmúlt hónapokban több olyan esemény is történt, ami megmozgatta a kereséseket.
Bár a károk súlyosak és kiterjedtek, személyi sérülésről egyelőre nem érkezett hír.
Kidőlt fák és leszakadt felsővezetékek nehezítik a MÁV dolgát.
Jóval hosszabb eljutási időre, pótlóbuszos átszállásra, rövidebb útvonalon közlekedő és kimaradó vonatokra is lehet számítani.
Ingyen vizet adnak az utazóknak a főbb pályaudvarokon, forgalmasabb állomásokon.
Egy baleseti helyszínelés miatt késésekre és pótlóbuszokra kell számítani.
Az oldal a MÁV térképes adatbázisának adatait jeleníti meg. A készítői nem állnak kapcsolatban a vasúttársasággal.
A MÁV-csoport vezérigazgatója azt mondta, az audit a jövő hét közepére elkészül, azután döntenek majd a hogyan továbbról.
Megy a gőzös, megy a gőzös Batidára. A batidai, batidai birtokára.
„Ez az igazi kuriózum, az egy nap késéssel érkező pótlóbusz” – kommentálta Vitézy Dávid azt, ahogyan Lázár János reagált a MÁV szombati összeomlására. Vitézy szerint Lázár „a rendszerváltás óta eltelt évtizedek legkudarcosabb közlekedési minisztere”.
A MÁV-vezér szerint késő estére rendbe hozták a meghibásodott sorompót, de „valami biztosan nincs rendben”, ha fél napig tartott.
Bárki is tette, tudta, mit csinál – mondta Óscar Puente.
Első körben csak a pályák üzemeltetését veszi át a GYSEV, a személyszállítási szolgáltatás ellátását csak fokozatosan.
A politikus szerint a kormány „a semmit próbálja reformmá sminkelni”.