Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Első körben csak a pályák üzemeltetését veszi át a GYSEV, a személyszállítási szolgáltatás ellátását csak fokozatosan.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium közzétette, hogy mely vasútvonalak üzemeltetését veszi át a GYSEV a MÁV-tól. Lázár János miniszter még év elején jelentette be, hogy a két vasúttársaság erőforrásait „összeadják” – erre azt követően kerülhet sor, hogy a magyar állam irányító befolyást szerzett az amúgy osztrák–magyar társaságban, illetve tőkeemelésekkel kihígította az osztrák államot.
A miniszter azt ígérte, hogy a GYSEV által átvett vonalakról vonatokat tudnak majd átcsoportosítani az ország keleti részébe. Ez nem fog azonnal megvalósulni, a GYSEV ugyanis csak a vonalak üzemeltetését veszi át, a személyszállítási szolgáltatás ellátását nem.
2025. július 1-jétől egy vonalszakaszon, Zalaegerszeg és Celldömölk között, a többi érintett szakasz esetében pedig fokozatosan, több ütemben veszi át a személyszállítási közszolgáltatási feladatokat a GYSEV Zrt.
Az alábbi szakaszok üzemeltetése kerül át a GYSEV-hez 2025. július 1-jétől:
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.