60-120 percet késnek a vonatok a Budapest-Hegyeshalom vonalon
Te mondd, hogy felsővezeték-szakadás, a te hangod mélyebb.
Te mondd, hogy felsővezeték-szakadás, a te hangod mélyebb.
Videót is közzétett a MÁV a Facebookon hétfő reggel arról, hogy elindult az első olyan szerelvény, amit a vasúttársaság újonnan bérelt, használt Siemens-mozdonyainak egyike vontatott, ám azzal már nem dicsekedtek el, hogy visszafelé a mozdony lerobbant. A hvg.hu kérdésére azt írták, hogy a szerelvénynél „ajtóvezérlési hiba” lépett fel.
Újabb botrány bontakozik ki a betelepülő akkumulátorgyárak körül: nincs megfelelő infrastruktúra, amelyen szállítani tudnák az árut. A közlekedési miniszter erőből próbál úrrá lenni a vasúti forgalom bohózattá fajuló akadozásán, miközben a kínaiak egyre dühösebbek.
Az osztrák vasúttársaság állítja, hogy kommunikált a MÁV-val a hibákról, mielőtt levágta a magyar vonatokat a nyugati vasúthálózatról, a magyar reakcióra még várni kell. Megnéztük, mennyire indokolják a késések a szokatlanul barátságtalan osztrák lépést, és hogy milyen gondok voltak, amíg ide eljutottak.
Vitézy Dávid csak reméli, hogy a helyi arborétum vezetősége meggondolja magát, szerinte rövidlátó döntésnek tűnik a kisvasút kiebrudalása.
A MÁV szerint a földmunkák miatt van szükség mindkét vágány lezárására.
Megsérült a felsővezeték, leállt a közlekedés Szárliget állomásnál.
A vonal állapota politikai vihart kavart, de végre elkezdődik a felújítás.
Akkora számlát nyújtottak be kirúgásuk előtt a MÁV vezérigazgató-helyettesei Lázár János miniszternek, hogy abból már tényleg ki lehetett volna javítani a vasúti infrastruktúra főbb hibáit.
„A rezsicsökkentés megvédése érdekében” például nem kell gondoskodni a tervezett Dél-Budai Centrumkórház megközelíthetőségéről. A kórházról szóló határozatot ugyan nem vonták vissza, csak odajutni nem lehetne, ha felépülne.
Egy férfi holttestére bukkantak a sínek mellett a Békéscsaba–Mezőhegyes vonalon hétfőn kora reggel, a helyszínelés miatt egy órát késett a fél nyolcas békéscsabai vonat.
Hiány van váltó- és jegykezelő szakemberekből is.
Már helyet is lehet foglalni a legutóbbi frissítés óta.
Az ország keleti és a nyugati felére is jutott egy olyan vasúti baleset, amelyre izgalmas lesz megkeresni a választ, hogyan történhetett meg.
Tiltó jelzés mellett ment el egy tehervonat Nagytéténynél, a szembe jövő InterCity mozdonyvezetője időben meg tudott állni.
A Budapest-Győr-Hegyeshalom vonal Biatorbágy és Szárliget közötti szakaszán 100 km/h-s ideiglenes sebességkorlátozást kellett bevezetni – erősítette meg a hvg.hu információját a vasúttársaság. A MÁV szerint 20 perccel is hosszabb lehet emiatt az út.
Ugyan hajnal ötkor újraindult a forgalom a Nyugati pályaudvar környékén, az elővárosi vonatok jelentős része még nem megy el a Nyugatiig, és jókora késésekre sem árt felkészülni.
Lázár János ugyanakkor továbbra sem érintette a 10 mellékvonal mellett annak a hét továbbinak a sorsát, amelyek bezárási tervezete sajtóértesülések szerint már ott van a miniszter asztalán.
Hamburger és sör, de a lepényeket sem vetik meg az utasok. Mit tippel, mennyi sör fogyott idén nyáron?