Megint „átment a piroson” egy vonat, most Aszódnál
Az utóbbi két hétben ez már a harmadik ilyen eset.
Az utóbbi két hétben ez már a harmadik ilyen eset.
A feladatok jelentős részét ez év végéig, sőt „azonnal” kell elvégezni.
Több vonal is lassabbá válik néhány perccel, a mellékvonalak közül akad nem egy, ahol tíz percnél is nagyobb változáshoz kell hozzászokni, a pótlóbuszok közül pedig sokkal kevesebb fog elindulni, mint eddig – így néz ki a MÁV új, december 15-től érvényes menetrendje.
Lázár János törvénymódosítója szerint a minimális szolgáltatási szintet lecsökkentenék, a párhuzamosságokat pedig megszüntetnék.
Az elindult vonatot a mozdonyvezető, a szembejövőt az automatika fékezte le, egymástól biztos távolságban.
Az utasokat átszállították egy másik vonatra, a fennakadás miatt több forgalmi változás is szükségessé vált.
Az utasok el tudták hagyni a vágányon ragadt járművet.
Hegyi Zsolt közúti hasonlattal szemléltette a helyzetet.
Meghibásodott a vasúti biztosítóberendezés Kecskemét és Városföld állomás között, emiatt 30-50 perccel nő a személyvonatok és a Napfény InterCity-k menetideje a Budapest-Szeged vonalon – közölte a Mávinform a Facebook-oldalán vasárnap.
Rövidebb szakaszon közlekedő járatok stb. Nehéz napja van a MÁV-nak.
A legtöbb helyen már sikerült eltakarítani a havat, a MÁV még küszködik.
A MÁV szerint nem állt elő veszélyhelyzet, de vizsgálják a történteket.
A Budapest–Belgrád-vasútvonal szerbiai szakaszán már vasárnap elindultak volna a gyorsvonatok.
A Hitachi megoldása segíthet dekarbonizálni a brit vasutat, de más országokban is hasznos lehet a cég által fejlesztett új vonat.
Két mozdonnyal közlekedett az ukrán elnököt szállító szerelvény, hogy gond nélkül és pontosan befusson a Keletibe.
Nem kell ezután konzultálni az érintettekkel a vonalbezárások előtt, a vonat- és buszjáratok párhuzamosságainak felszámolásánál pedig beleférne, hogy másfélszeresére nőjön a menetidő.
Kétszáz faaljat cserélnek ki november végéig a Keletiben, a munka nagyobb része jövőre jön majd.
A vasúttársaság néhány órán belül sorozatosan jelentett járműhibáról, biztosítóberendezés-hibákról, eleve komoly késéssel induló pótlóbuszról, nem ismertetett okból nem közlekedő vonatról, és persze ezek nyomán sorozatos menetrendborulásokról.