Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Nagy részük eddig is a MÁV-csoportban töltött be vezető tisztségeket.
Egy hónapja jelentette be a kormány, hogy átalakítja a MÁV-csoportot, 3+1 nagy szervezeti egységet hoznak létre:
Pénteken a MÁV-csoport bejelentette, hogy Lázár János építési és közlekedési miniszter támogatásával, a MÁV-csoport vezérigazgatójának előterjesztésére kinevezték a létrejövő cégek vezetőit.
A MÁV Személyszállítási Zrt. vezérigazgatója Kormányos László lesz, aki jelenleg a MÁV-START Zrt. és a Volánbusz Zrt. műszaki és üzemeltetési vezérigazgató-helyettese. Helyettesei a MÁV-HÉV-től érkező Kazai Katalin, illetve a MÁV-Startos Laskay Lóránt és Szarka Zsolt, valamint a Budapesti Közlekedési Központtól érkező Fajcsák Lajos lesznek.
A MÁV Pályaműködtetési Zrt. vezérigazgatója Németh Réka, akit júliusban neveztek ki a MÁV Zrt. pályaműködtetési és beruházási vezérigazgató-helyettesének. Az ő helyettesei a cégcsoporton belülről érkeznek: Széles Marianna és Pósalaki László.
A MÁV Zrt. vezérigazgatója marad Hegyi Zsolt, helyetteseinek Dányi Gábort és Reich Lászlót nevezték ki.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
Rohadéknak és elmebetegnek nevezte a fideszes publicista a jogtudóst.
A cél a Kína számára kényes témák visszaszorítása volna az akadémiai diskurzusokban.