Volt olyan vasútvonal, ahol a vonatok 45 százaléka késett márciusban
Az ország 15 legfontosabb vasútvonala közül 4-ben jött össze 90 százalék fölötti pontossági arány.
Az ország 15 legfontosabb vasútvonala közül 4-ben jött össze 90 százalék fölötti pontossági arány.
Márciusban az ukrán vasút oldalát törték fel, most megérkezhetett a válasz a támadásra.
Egy kolléga búcsúztatójába lendített bele a jegyellenőr.
Zöldpolitika kaphat támogatást az Orbán-kormánytól: az Energiaügyi Minisztérium hajlik arra, hogy a fuvarozók pénzügyileg jobban járjanak, ha a kamionokat vonatra rakják, és ezzel nagyságrendekkel csökkentik a széndioxid-kibocsátásukat. Januártól megszűnt a közúti fuvarozók eddigi támogatási rendszere, ami mérsékli a motivációjukat a környezetbarát fejlesztésekre, ezen javítanának a mostani tervek.
Ingyenutazásra jogosult diákok adataival foglaltak le a vonatokon helyeket, aztán ezekre a helyekre pénzért másokat ültettek le.
Már egy hete sikálnak bizonyos IC-ket a B+N Referencia Zrt. dolgozói, április elsejétől pedig minden ilyen típusú vonaton munkába állnak. Szerződésük értéke több mint 33 milliárd forint.
A kormány március végi határidőt szabott magának, hogy kidolgozza, miként lehetne versenyképessé tenni a vasúti árufuvarozást, ám addig is a szakma képviselői igyekeznek ötleteket adni.
A tűzoltóknak sikerült megfékezniük a tűz továbbterjedését.
Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatójának bejegyzése közben arról tájékoztat, hogy “már harmadik hónapja, kisebb mértékben, de javul a vonatok pontossága”.
Az osztrák közlekedési minisztérium nem nyugodott bele, hogy a magyar fél erőből lenyomta őket a vasúti társaságban.
Fejét a sínnek támasztva szundikált egy férfi Limában, amikor jött a vonat. Az elképesztő jelenetet térfigyelő kamera is rögzítette.
Egy utasnak sem esett baja a ceglédi vonatbalesetnél, de a tilos jelzés ellenére a sínre hajtó autó vezetője és utasa is meghalt. A Budapest–Szeged vonalon jókora késésekre kell felkészülni.
Hosszabb utazási időre, rövidebb útvonalon közlekedő elővárosi járatokra kellett számítani csütörtök délelőtt.
A Budapest-Győr-Hegyeshalom vasútvonalon 30-60 perccel hosszabb menetidőre kell számítani, biztosítóberendezési hiba miatt.
A vonaton utazó 150 embernek a tűzoltók segítettek átszállni a mentesítő járatra.
A külügyminiszter az „évszázad lehetőségéről” ír.
A szolnoki üzemét a közelmúltban bővítő svájci cég a GYSEV-vel már meg is egyezett, de ambíciói Délkelet-Ázsiáig érnek.
A MÁV-ot használó denevérek öröme sem lehet teljes.
A Építési és Közlekedési Minisztérium hét pontban fogalmazta meg, mire kötelezi rövid határidővel a vasúttársaságot.