Vélhetően soha nem térül meg a Budapest–Belgrád-vasútvonal felújítása
A kormány ráadásul azoknak a beruházásoknak a hasznosulását is veszélyezteti, amelyekre az elmúlt másfél évtizedben egyenként is több tízmilliárd forintot költött Magyarország.
A kormány ráadásul azoknak a beruházásoknak a hasznosulását is veszélyezteti, amelyekre az elmúlt másfél évtizedben egyenként is több tízmilliárd forintot költött Magyarország.
Az R - KORD Építőipari Kft. szerződésállományának értéke 20,3 milliárd forinttal bővült július óta. A vasúti beruházásokra hatalmas összeget fordít Magyarország, részben uniós forrásból.
A Politico forrásai szerint a fúziót azért utasította el az Európai Bizottság, mert a két európai vasútépítő cég összeolvadásával gyakorlatilag megszűnne a verseny.
3,8 millió helyett 8,6 millióba kerül majd a beruházás.
Simicska Lajostól Mészáros Lőrinc felé vándorló kapacitás, területfoglalás és egyre csillagászatibb összegek: így fest a magyarországi vasúti beruházások világa jelenleg.
2018 is jövedelmezőnek ígérkezik a felcsúti polgármester számára.
A felcsúti polgármester egyik cége, az R-Kord a debreceni vasútépítésbe szállhat be, a V-Híd Építő Zrt.-vel közösen majdnem 14 milliárd forintért végezhetik el a munkát.
Magyarország 62 milliárd forintot költene egy szlovéniai vasútvonal építésére, a szerződést a napokban véglegesíthetik. A szlovén ellenzéknek nem tetszik az üzlet.
Kedden jelentette be a francia Alstom és a német Siemens, hogy közösen létrehozza az Airbushoz hasonló európai vasútfejlesztő társaságot, mely a globális piacon király akar lenni. A kínaiak a maguk részéről máris közölték: a globális piac 10-15%-ára igényt tartanak.
Újabb, csaknem félmilliárd forinttal lett drágább a Szombathely és Zalaszentiván közötti vasútvonal villamosítása, pedig a felcsúti polgármester cége már eleve a becsült árnál 40 százalékkal drágábban vállalta el a munkát. Az eredmény meg is látszik: 750 millió forint ütötte Mészáros Lőrinc markát.
A Világgazdaság úgy tudja, az eddig a Közgéphez tartozó vasúti céget az osztrák Swietelsky és Mészáros Lőrinc szerezték meg.
Szijjártó Péter a Kínai Fejlesztési Bank nemzetközi együttműködési igazgatójával tárgyalt. A kínai pénzből a kormány egy Budapestet délről elkerülő, teherszállítási vasútvonalat tervez építeni.