Mészáros Lőrinc vasútépítő cége is döbbenetes nyereséget produkált
2023-hoz képest csökkent ugyan, de így is 39 milliárddal gazdagodott a felcsúti cégtulajdonos.
2023-hoz képest csökkent ugyan, de így is 39 milliárddal gazdagodott a felcsúti cégtulajdonos.
A nagysebességű vasúti hálózat hamarosan Olaszország déli részét is bekapcsolja Európa vérkeringésébe. A részben uniós forrásokból megvalósuló projekt megállíthatja a régió elnéptelenedését.
Kikerült a GVH honlapjára az a határozat, ami több mint 1,2 milliárd forintos bírságot szabtak ki Mészáros Lőrinc exveje, Homlok Zsolt cégeire.
Mintegy 150 milliárdból épül a Rákos–Hatvan-vasútvonal, és bár elsőre úgy tűnhetett, ebből kimarad Mészáros Lőrinc és a NER, kicsit mélyebbre ásva már megtaláljuk a felcsúti dollármilliárdost és társait.
A tervek szerint mintegy félmillió utasra számítanak évente.
A Strabag az utóbbi években sok százmilliárd forintnak megfelelő állami és önkormányzati megrendelést tudhatott magáénak, többet, mint a szocialista-szabaddemokrata kormányok idején, amikor udvari beruházóként emlegették. Unger Tamással, a Strabag Magyarország egyik ügyvezetőjével beszélgettünk arról, hogyan lett ennek az osztrák mamut a magyar építőipar igazi bajnoka, mit kezd a G-nap után hirtelen szárnyra kapott, Mészáros Lőrinchez és Szíjj Lászlóhoz köthető cégekkel, és hogyan lesz úrrá az építőiparban tomboló munkaerőhiányon.