Toplista: ezek most Európában a legnépszerűbb villanyautók
A dobogóra egy német, egy francia és egy dél-koreai típus gördülhet fel.
A dobogóra egy német, egy francia és egy dél-koreai típus gördülhet fel.
A BMW hosszú múltra visszatekintő 7-es sorozata hamarosan 100 százalékban elektromos testvérmodellt kap.
A Volkswagen újdonságának hatótávja egész korrekt, de hatékonyság fronton lenne még hova fejlődni.
Az első sorozatgyártású villanymotoros Mustanggal közel 500 kilométert is meg lehet tenni egy töltéssel.
Az új akkumulátortechnológia az eredetileg tervezettnél hosszabb hatótávot tesz lehetővé.
Ha kikapcsoljuk a menetstabilizátort, akkor egy villanymotoros Porschéval is kiválóan lehet kilinccsel előre haladni.
A bajor gyártó német üzemeiben a jövőben már csak villanymotorok fognak készülni.
Az EQC divatterepjáró jelentősen rövidebb idő alatt tölthető fel árammal.
Az elképesztő gyorsulás záloga három erős villanymotor és az összkerék-hajtás.
Mi a közös a Fortnite-ban és az új BMW-kben? Mihez van szüksége 230 PB-os tárhelyre a német gyártónak? Miért készül 720 lóerős elektromos 5-ös BMW? Jövünk az összes válasszal.
Leleplezték a bajor gyártó több mint 500 lóerős szabadidő-autóját, amely 10 perc alatt 120 kilométer hatótávolságra elég áramot képes felvenni.
A dél-koreai gyártó kívül-belül felfrissítette népszerű elektromos kompakt modelljét.
Az Audi méretes elektromos autója a Porsche Taycan technikáját vonultatja fel.
A gázolajjal hajtott személyautók már csak a harmadik helyen állnak az eladásokban.
A miniatűr együléses villanyautó legnagyobb sebessége 7 km/h.
Némi plusztömegért és persze felárért cserébe jelentősen megnőtt a Leaf hatótávja, ráadásul a menetdinamikán is javítottak a japán fejlesztők. Kipróbáltuk a népszerű villanyautó nagyobb akkumulátorcsomagos változatát.
Megérkezett a 310 lóerős spanyol crossover első példánya Magyarországra, amit gyorsan össze is vetettünk a megújult Cupra Atecával.
Összecsap egymással a lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású és egyedi kialakítású MX-30, valamint a minden fronton konzervatívabb benzines testvére, a CX-30.
Az elődjeire hasonlító, de alaposan modernizált külsejű terepjáró lokálisan egyetlen gramm CO2-vel sem terheli a környezetet.
Mostantól nagyobb távolságokat lehet megtenni az amerikai gyártó villanyautóival.