Kínában már a Nissan Leafet is lemásolták
Ez az új kínai villanyautó mind design, mind méret tekintetében komoly hasonlóságot mutat a Nissan Leaffel.
Ez az új kínai villanyautó mind design, mind méret tekintetében komoly hasonlóságot mutat a Nissan Leaffel.
Lépett a hazai importőr, és pont annyira vágta meg a kompakt villanyautók árát, hogy megkaphassák a jelentős állami támogatást.
Ritka az olyan villanyautó, amelynek vezetése nemcsak egyenesben, hanem kanyargós utakon is élmény számba megy. A Mini első tisztán elektromos modellje viszont abszolút ilyen. Teszten a zöld rendszámos közúti gokart.
A koronavírus miatt késve indulhat be a Mach-E sorozatgyártása, emiatt az öreg kontinensre várhatóan csak 2021-ben érkeznek meg az első autók.
Ez a Nissan gyártmányú mentőautó lokálisan egyetlen gramm CO2-vel sem terheli a környezetet.
A természethez közeli kabriózás élményébe ezúttal nem zavar bele a belsőégésű motor hangja, helyette csak a szelet és a kerekek surrogását lehet hallani.
A japán gyártó első lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású modellje nagyjából 200 kilométeres hatótávval bír.
A Ford villanymotoros szabadidő-autója picit késik, de a tervezettnél gyorsabb töltéssel debütál.
Robert Behnken és Douglas Hurley egy Model X-szel vágnak neki a küldetésüknek.
A Tesla Model S kínai kihívója 600 kilométert meghaladó hatótávval kecsegtet.
A tisztán elektromos hajtásláncú személyautók európai piaca egy év alatt közel 70 százalékkal nőtt.
Az 54 éves T1-esből kiszerelték a régi benzinmotort, melynek helyét egy e-up villanymotorja vette át.
A néhány hónapon belül hivatalosan is leleplezendő villany-SUV 150-306 lóerős motorokkal készül majd.
A svéd márka újdonsága egy zéró károsanyag-kibocsátású nagy divatterepjáró.
Visszafogott külső, korrekt helykínálat, komoly dinamika, nagy hatótáv, vállalható ár. Szinte minden együtt ahhoz, hogy a tisztán elektromos Niro sikeres lehessen, de vajon milyen autó a gyakorlatban?
Ebből a praktikus elektromos autóból eredetileg többet gyártottak volna, erre azonban végül nem került sor.
Az ígéretek szerint pár hét múlva megkezdődik a 408 lóerős elektromos autó európai forgalmazása.
A divatterepjárót kétféle kivitelben, egy-, illetve két motorral lehet majd megrendelni.
Több modellel bővült azon autók listája, amelyekre érvényesíthető a 2,5 milliós támogatás.
Igaz, ehhez kellhet némi kereskedői kedvezmény vagy a vevő részéről egy szerényebb felszereltségű autó választása, de számtalan olyan modell van a piacon, ami beférhet az állam által most meghatározott 11 millió forintos limitbe.