Teljes káosz alakult ki a MÁV-nál pályafelújítások miatt, van olyan útvonal, ahol hatszor kell átszállni
A MÁV szerint most nem volt idő a vágányzárak összehangolására.
A MÁV szerint most nem volt idő a vágányzárak összehangolására.
Az osztrák vasúttársaság állítja, hogy kommunikált a MÁV-val a hibákról, mielőtt levágta a magyar vonatokat a nyugati vasúthálózatról, a magyar reakcióra még várni kell. Megnéztük, mennyire indokolják a késések a szokatlanul barátságtalan osztrák lépést, és hogy milyen gondok voltak, amíg ide eljutottak.
Nem jár majd a Railjet Budapest és München között, Bécsig lehet vonatozni, ott át kell majd szállni. De a győri vonal felújítása és az így kieső járatok miatt borítékolható, hogy a Railjetek tömve lesznek. Vitézy Dávid szerint az osztrák vasút többször is figyelmeztette a MÁV-ot, hogy nem lesz jó vége a késéseknek a nemzetközi vonalon. A MÁV szerint az osztrák vasúttársaság egyoldalúan lépett.
Vitézy Dávid csak reméli, hogy a helyi arborétum vezetősége meggondolja magát, szerinte rövidlátó döntésnek tűnik a kisvasút kiebrudalása.
Megsérült a felsővezeték, leállt a közlekedés Szárliget állomásnál.
Nagy sprintet kellett levágniuk, hogy elérjék a vonatot.
Az utasoknak mindössze 4 százaléka használ ország- vagy vármegyebérletet.
Jelentős késésekre és járatkimaradásokra kell számítani, késő délutánra állhat helyre a forgalom.
Hiány van váltó- és jegykezelő szakemberekből is.
Zánka-Köveskál és Balatonakali-Dörgicse állomások között átmenetileg nem közlekedhetnek a vonatok.
Már helyet is lehet foglalni a legutóbbi frissítés óta.
Az ország keleti és a nyugati felére is jutott egy olyan vasúti baleset, amelyre izgalmas lesz megkeresni a választ, hogyan történhetett meg.
A helyszínelést befejezték, de késések még lehetnek.
Tiltó jelzés mellett ment el egy tehervonat Nagytéténynél, a szembe jövő InterCity mozdonyvezetője időben meg tudott állni.
Ugyan hajnal ötkor újraindult a forgalom a Nyugati pályaudvar környékén, az elővárosi vonatok jelentős része még nem megy el a Nyugatiig, és jókora késésekre sem árt felkészülni.
Az áldozat az anyja szerint kiugrani sem tudott volna a székéből a vonat elől.
Ha késik a Budapestről induló vonat, az nem boríthatja fel Ausztria vasúti közlekedését.
Az utolsó pillanatban sikerült elkerülni a balesetet, a két vonat 400 méterre állt meg egymástól.