Nem elírás, 2371 kilométerrel várja új gazdáját egy 30 éves Ferrari F40
Ezt az autót egyértelműen nem használati tárgyként, hanem befektetésként vásárolták meg.
Ezt az autót egyértelműen nem használati tárgyként, hanem befektetésként vásárolták meg.
A nyitható tetejű és 170 lóerős motorral szerelt E30-as egy igazi négykerekű időgép.
A stuttgarti gyártó kompakt modellje szó szerint bejáratósan új, ráadásul egy erősen limitált sorozat példánya.
Ez a kiváló állapotnak örvendő német luxusautó egyenesen az ezredfordulóra repít vissza bennünket.
A régi piros sportkocsi eladási árából akár két vadonatúj M8 kupét is lehetne vásárolni.
Extra balszerencse, hogy biztosítás sem volt a kocsin, ami eladás előtt állt.
A 4,4 másodperces 0-100-as szintidejű amerikai autó végsebessége megközelíti a 300 km/h-t.
Nagyon kevés készült ebből a szupersportos kivitelből, és ez a konkrét példány lényegében szalonállapotú.
Ezt a négykarikás kupét az elmúlt évtizedekben évente átlagosan alig több mint 100 kilométert használták.
A tehetős új tulajdonosnak közel 1 millió euróba kerül majd az 90-es évek elejére történő visszarepülés.
Vízforraló funkciót nem, egyéb érdekességet viszont bőven találtunk Ibolya néni egykori farmotoros Skodájában, mely a Fenyő-gyilkosságot feldolgozó dokumentumfilmben is szerepelt. Következik a véletlenül lefényezett alátét és a csehszlovák sílécösszefogó gumi története.
15 évig használta a remek állapotú kabriót, még Spanyolországban is ezzel járt, amikor a Real Madridban játszott.
Ezt a szalonállapotú régi luxusautót eddig még sosem helyezték hivatalosan forgalomba.
A brit kisautó komoly meglepetést okozhat a gyorsulásával.
Az olasz Ferrari F40 német riválisának egy alig használt példánya tűnt fel a színen.
Ezzel a lényegében szalonállapotú régi 190-es Mercedessel egyenesen a 80-as évek végére repülhetünk vissza.
A különleges olasz sportkocsiért több mint 800 millió forintnyi dollárt fizetett új tulajdonosa.
A közel 30 éves japán sportkocsi ezen változatából kevesebb mint 500 példány készült.
Ebből a bőven 300 lóerő feletti szedánból egykoron kevesebb, mint 100 darab készült.
Összeeresztettük egymással a 80-as évek egyik faragatlan sportkompaktját egy a modern idők jegyében fogant és szemre szupersportos "riválisával". Időkapszula-élménygenerátor kontra politikailag korrekt menő járgány.