Időutazásra hív ez a régi, de alig használt 3-as BMW
Ha valaki egy igazán megkímélt E46-os BMW-re vágyik, az ezzel a nagyon szerény futásteljesítményű példánnyal vélhetően igen jó vételt csinálhat.
Ha valaki egy igazán megkímélt E46-os BMW-re vágyik, az ezzel a nagyon szerény futásteljesítményű példánnyal vélhetően igen jó vételt csinálhat.
Ez a bajor járgány se nem új, se nem youngtimer, se nem oldtimer. Hanem egy igazi everytimer.
Ez egy igazán figyelemre méltó pajtalelet.
A világ talán legkomolyabb aukciós háza autós vonalon is az RM Sotheby’s, amely most megint egy páratlan ajánlatot tett közzé.
Ha egy igazán szép, sőt, elképesztően gyönyörű W123-as Mercedesre vágyunk, akkor erre a példányra érdemes gyorsan lecsapni.
A Renault közutakra szelídített B-csoportos raliautója elképesztően ritka, főleg jó állapotban. Ez indokolja az esetünkben igen komoly eladási árat.
Azért van annak valamilyen petrolheades bája, amikor a régi M3-as anyósülésben figyelő tulaja fennhangon követeli, hogy 7000-es fordulat alatt ne váltsuk már el a következő fokozatot. Balatonfüreden jártunk, oldtimereket láttunk.
A hétvégén egészen elképesztő autócsodák bukkantak fel Balatonfüreden és környékén – mutatjuk őket.
Egyelőre még csak ébredezik a Balatonfüredre érkezett oldtimer- és youngtimer közösség, de már most reggel megéri körbenézni a Tagore sétányon. Mutatjuk, hogy pontosan miért.
Ha egy igazán szép, mit szép, elképesztően gyönyörű W123-as Mercedesre vágyunk, akkor erre a példányra megéri gyorsan lecsapni.
Egy amerikai licitálós oldalon bukkant fel egy hibátlan állapotú E30 320is, amely a korabeli M3 spéci változata.
Mindössze 207 példány készült a legendás 037 Rally utcai változatából, a nimbuszát pedig tovább növeli, hogy ez volt az utolsó hátsókerék-hajtású versenyautó, amely győzni tudott a rali-világbajnokságon.
Közel ötven darab, elsőosztályú módon restaurált old és young timer vonult végig Balatonfüreden a hétvégén. Ezt nem hagyhattuk ki.
A ma 40-50 éves nemzedéknek kínál "youngtimer" autókat egy brémai szalon: olyan modelleket, amelyek három, négy évtizeddel ezelőtt tömegével futottak Európa útjain. Ezek a példányok azonban valamilyen oknál fogva újszerű állapotban vészelték át az idő múlását. Pár száz vagy pár ezer kilométer futásteljesítmény után most arra várnak, hogy valaki végre igazán használatba vegye őket.