Magyarországon az új VW Passat, vázoljuk az árakat
Az enyhén módosított külsejű, de jelentősen modernizált technikájú új Passatot végre hazánkban is beárazták.
Az enyhén módosított külsejű, de jelentősen modernizált technikájú új Passatot végre hazánkban is beárazták.
Lassan odáig fajul a helyzet, hogy az új autók elejét teljes egészében egy gigantikus hűtőrács fogja kitenni.
Az alap 8-asnál kettővel több ajtóval és 2+2 helyett 4+1 személyes kivitelben támad az újdonság.
A hosszú idő után tavaly felélesztett 8-as sorozat a kupé és kabrió után hamarosan 4-ajtós változatban is elérhető lesz.
A francia gyártónál nemes egyszerűséggel úgy oldották meg a négykerékhajtást, hogy előre és hátulra is szereltek egy-egy motort.
Ezért a szélsebes sportkupéért felesleges befáradni valamelyik négykarikás kereskedésbe, mert ott nem lehet megrendelni.
A 306 lóerős bajor csúcskompakt külsejét igén agresszívre vették a müncheniek.
Hátsókerék-hajtás és 6 hengeres motor nélkül érkezett meg a bajor gyártó legkisebb modellje.
A Superb esetében most először kínált Scout változat megemelt futóművet és megerősített alsó védelmet kapott.
A stuttgarti gyártó újdonságát a GLA és a GLC közé lőtték be, vagyis nem túl nagy, mégis akár heten is elférnek benne.
A komoly hatótávú elektromos autó utastere automatikusan átalakul, ha a sofőr önvezetésre vált.
A "kicsi a bors, de erős" kategóriás divatterepjáró magas építése ellenére is igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
Nem praktikus, nem is olcsó és korántsem sem olyan brutális, mint egy keményvonalas AMG-Mercedes. A C 43 a többségnek mégis bőven elégséges vezetési élményt adna – ha csak ez volna a lényeg egy AMG-ben, nem pedig a "mindenkit azonnal lenyomok" elv.
A Toyota négykerék-hajtású hibridjében nem meglepő módon nincs mechanikus kapcsolat az első és a hátsó hajtás között.
Két teljesen egyforma divatterepjáró méri össze tudását téli körülmények mellett, de az egyik nyári-, a másik téligumikon gördül.
A sokak által várva várt terepjárót előbb láthatjuk építőkockákból álló változatban, mint valós önmagában.
A dél-koreai gyártó új globális modellje a kompakt SUV-ok piacán áll hadrendbe.
Az új Jimny terepjáró képességei már alaphelyzetben sem rosszak, de most sikerült egy kicsit még tovább javítani rajtuk.
Ezúttal a hamarosan a hazai kereskedésekbe is megérkező Jimnyt vették kezelésbe a tuninggal foglalkozó szakemberek.
Itt, azért a vezetési tudás sem alapszintű.