Megint emelkednek az üzemanyagárak
A forint gyengülése szinte azonnal jelentkezik is a kutakon.
Egy-egy komolyabb száguldás manapság közel félmilliós csekket jelenthet.
A hazai eladási listákat két Tesla uralja, a bronzérem pedig egy skandináv modellnek jár.
Közel négyezer forintnak megfelelő összeg a behajtási díj naponta.
A felfrissített Genesis GV60 műszerfalát egy hatalmas méretű, 27 colos képátlójú kijelző uralja.
Az újfajta koreai aksi az ígéretek szerint 1000 töltési ciklus után is megőrzi eredeti kapacitásának közel 90 százalékát.
A 4,77 méter hosszú Volkswagen Tayron a Tiguan és a Touareg közötti űr betöltésére hivatott.
A biturbó V6-os Praga Bohema ára adók nélkül is 600 millió forint magasságában mozog.
Állítólag ez is egy TikTok-kihívás.
A 400 lóerőnél erősebb Brabus E6.0 három étvized múltán is komoly tekintélyt parancsol.
Egy teherautó gémje ütközött a hídnak.
A gyártók részéről már adott volt a technológia, mostantól a szabályozás is engedi.
A Maseratinál például közel 80 százalékos volt a visszaesés.
A jelentős növekedés ellenére még mindig csak 7 százalék körüli a tisztán elektromos autók piacrésze.
A Hyundai Creta Electric egy feltöltéssel több, mint 470 kilométert képes megtenni.
Tavaly kevesebb Tesla talált gazdára, mint 2023-ban, de az utolsó negyedév igen jól alakult.
Az elektromos új Rimac a V10-es hibrid Red Bull RB17 fő riválisának ígérkezik.
Éves szinten százezer autó a gyártási cél.
Vályi István beszélt a távozás okairól és arról is, hogyan képzelik el a további munkát.