Higiéniai problémák, lejárt élelmiszerek – nem volt gondmentes az ünnepi ellenőrzéssorozat
De azért katasztrofálisnak sem lehet nevezni.
De azért katasztrofálisnak sem lehet nevezni.
A túl lassú kamatcsökkentés miatt a külföldi cégek letarolhatják a magyar piacot – magyarázta a kamarai elnök.
Az olcsó munkaerő és az alacsony vámok csábítóak lehetnek a kínai elektromosautó-gyártónak.
383,5 forintba került egy euró. Dráma nincs, lassú visszaesés azonban van.
Mik a leggyakoribb hibák, amelyeket elkövetünk egy nyugdíj-előtakarékosság során? A Bankmonitor szakértői összegyűjtöttek 10 tipikus problémát, amelyeket érdemes elkerülni akkor, ha a nyugdíjunkra teszünk félre.
Először a januárra járó tanárbéreket fizetik az emelt összegben, a kormány erre 340 milliárd forintot utalt ki.
88 millió forint pótdíjat fizettek be az utasok a MÁV-nak tavaly, 60 milliót a Volánbusznak.
A politikai táborok között továbbra sincs egyetértés a források elosztásáról az egyes kormányzati hivatalok között.
A románok esetében sajtóhírek szerint 550 millió euró értékű elutasított vakcináról van szó.
Egy matematikus mindennek utánaszámolt.
Sokan olyan magasra becsülik a befizetendő összeget, hogy inkább bele se vágnak.
A 2,9 százalékos hiány eléréséhez durva megszorítások kellenének.
A kormány lassan, de biztosan elfoglalja a repteret. Élőben közvetítjük Gulyás Gergely és Szentkirályi Alexandra kormányinfóját.
Mutatjuk az árkülönbségeket.
Az eset nem egyedi, a Tiszántúlon legalább négy ilyen település is van.
Dörzsöli a tenyerét Nagy Márton.
Öt részből csak egyet nyert el Kertész József ügyvédi irodája.
Annyi válsághelyzet van a világon egyszerre, hogy csak kapkodjuk a fejünket – érezhetjük ezt sokan a hírek olvasása, és persze írása közben is. A mostaninál nagyobb krízisek persze már voltak bőven, de az, hogy ennyire sok különböző válság legyen, amelyek egymással mégis összefüggnek, újdonság. Már meg is alkották a szót a helyzetre, amelyben élünk: polikrízis.
A reptéren számos vállalkozás nyújt számtalan szolgáltatást – köztük már most szép számmal akadnak NER-közeli szereplők, számuk az állami bevásárlás után tovább nőhet.
A munkavállalói érdekképviselet nem tudja elfogadni a három év alatt 25 százalékos béremelésről szóló ajánlatot. És a továbbiakban a Volánbusszal akarnak tárgyalni, nem a MÁV-csoporttal.