Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Térképen és idővonalon és megpróbáltuk rekonstruálni, pontosan hogyan történhetett a szerda esti budapesti hajóbaleset.
Szerda este nem sokkal 9 óra után következett be a legkevesebb 7 halálos áldozatot követelő hajószerencsétlenség Budapesten, a Margit hídnál. A balesetben résztvevő nagyobbik hajó, a Viking utasai biztonságban partra szálltak, de az elsüllyedt Hableányon utazók közül heten biztosan meghaltak. A sétahajón utazó további 19 dél-koreait és a kétfős magyar személyzetet még keresik a mentőalakulatok. Közben próbálják a folyó mélyéről kiemelni a Hableány roncsait, a művelet napokig eltarthat.
A baleset és a mentés fő mozzanatait interaktív térképen követheti vissza:
A katasztrófavédelem tájékoztatása alapján már nagyjából összeállítható a katasztrófa kronológiája is:
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Meghosszabbították a BAY Voucher programot – október közepéig lehet pályázni.
Az igazságügyi miniszter arra kérte a nagyköveteket, informálják alkalmazottaikat, hogy a részvétel a Pride felvonuláson szabályértésnek minősül. Levelében azonban több tévedés is szerepel. A diplomáciában meglehetősen szokatlannak számít az ilyen tájékoztatás.
Nem sokkal az indulást követően rövid beszédet mondott Kapu Tibor a SpaceX Dragon űrkapszulájának fedélzetéről.
Van köztük olyan, amelyik az űrruhák fejlesztését segíti, de olyan is, aminek eredményét az űrbéli növénytermesztésben lehet majd hasznosítani.
Elemzésünk a Tisza és a Fidesz első szakpolitikai vitájáról.
Használja ezt a technikát, ami Szilágyi Áronnak is sokat segített a riói olimpián.
A közlekedési miniszter szerint a kormány és a felügyelet hibázott a 2000-es évek elején, meg kell várni a bírósági folyamat végét.