Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Térképen és idővonalon és megpróbáltuk rekonstruálni, pontosan hogyan történhetett a szerda esti budapesti hajóbaleset.
Szerda este nem sokkal 9 óra után következett be a legkevesebb 7 halálos áldozatot követelő hajószerencsétlenség Budapesten, a Margit hídnál. A balesetben résztvevő nagyobbik hajó, a Viking utasai biztonságban partra szálltak, de az elsüllyedt Hableányon utazók közül heten biztosan meghaltak. A sétahajón utazó további 19 dél-koreait és a kétfős magyar személyzetet még keresik a mentőalakulatok. Közben próbálják a folyó mélyéről kiemelni a Hableány roncsait, a művelet napokig eltarthat.
A baleset és a mentés fő mozzanatait interaktív térképen követheti vissza:
A katasztrófavédelem tájékoztatása alapján már nagyjából összeállítható a katasztrófa kronológiája is:
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.