Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Megújult tartalom és forma, de mindenekelőtt a fogyasztó számára is érthető számlakép, ez jellemzi a DRV megújult...
Megújult tartalom és forma, de mindenekelőtt a fogyasztó számára is érthető számlakép, ez jellemzi a DRV megújult számláit. Így 2011-től a Vízmű ügyfeleinek egyértelmű, jobban áttekinthető, informatív és „takarékosabb” számlákat visz a postás. Az új formátum a hozzáértők elismerését is kivívva, tavaly ősszel rangos szakmai díjat is nyert. Az új számlakép kialakításához még az - egyébként csak áram- és gázszolgáltatókra vonatkozó - ún. közműkódex előírásait is figyelembe vette.
Az új számlaképeket itt tekintheti meg:
A változásnak köszönhetően a 2011-től kiküldött számlák a kibővített tartalom ellenére is jobban áttekinthetőek és könnyebben értelmezhetőek lettek. A legfontosabb és talán mindenkit leginkább érdeklő változás az elszámoló számlákon feltüntetett tételek részletezésében történt módosítás. Ezek a korábbiakhoz képest érthetőbb módon, táblázatos formában, megújított és egyértelmű megnevezésekkel jelennek meg, ennek köszönhetően javul a számlatartalom levezethetősége.
A számlák emellett több új, fogyasztóbarát funkciót is tartalmaznak, az állandó lakossági fogyasztóknak készített részszámlákon például megjelenik az utolsó számlázott mérőállás, valamint a következő leolvasás tervezett időszaka, a fizetendő összeg meghatározásakor pedig mostantól már a részszámláknál is figyelembe veszik a víz- és csatornadíj túlfizetéseket is.
Az új számla praktikussága mellett ráadásul takarékos is. A rész- és elszámoló, valamint az ügyfélszolgálat által készített egyedi számlákhoz mostantól használt egységes nyomtatványoknak, a számlázó rendszer korszerűsítése érdekében véghezvitt informatikai fejlesztésnek, és a postázási folyamat átalakításának köszönhetően az új formátumú számlák kibocsátása sokkal költséghatékonyabbá vált. A számlakép szakmai berkekben is nagy sikert ért el, és a tavaly ősszel megrendezett VIII. Országos Ügyfélszolgálati Versenyen díjat is nyert.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral. A fejlesztők most is abban reménykedtek, hogy az állam kisegíti őket, Peking azonban csalódást keltett. A kínaiak igazi problémáját azonban semmilyen tőkeinjekció nem tudná megoldani.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Ajánló a HVG legfrissebb számából.