szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

November 1-jével Lunczner Ádámot nevezték ki a Vaterát is üzemeltető allegroup.hu marketingosztályának élére - írja a mediapiac.com.

Lunczner Ádám 2011 januárjában kezdett a társaságnál dolgozni, mint a Vateraautó márkamenedzsere - számolt be a mediapiac.com. 2011 március végétől 2012 májusáig már, mint az Apród.hu apróhirdetési oldal márkamenedzsere tevékenykedett. Ezzel párhuzamosan 2012 januárjában léptették elő a márkamenedzserek csoportvezetőjének, e pozícióban az összes Allegroup márka (Vatera, TeszVesz, Grando, Lealkudtuk, Apród) marketing aktivitásáért felelt.

"Egy ilyen előléptetés minden esetben számos kihívást jelent az ember számára. Úgy vélem, hogy az Allegroupnál eltöltött eddigi évek kiváló alapot adnak majd ahhoz, hogy ezekre a kihívásokra ne akadályként, hanem lehetőségként tekintsek. A lehetőségek kiaknázását pedig mielőbb érdemes megkezdeni" – nyilatkozta Lunczner Ádám.

Jesse Eisenberg nem akarja többé, hogy Mark Zuckerberggel azonosítsák

Jesse Eisenberg nem akarja többé, hogy Mark Zuckerberggel azonosítsák

Harc az infláció ellen horvát módra: a lakosság a multik elleni bojkottal, kormányuk ársapkával próbálkozik – nem sok sikerrel

Harc az infláció ellen horvát módra: a lakosság a multik elleni bojkottal, kormányuk ársapkával próbálkozik – nem sok sikerrel

A kocsiba pattanva menekült el két vadász egy Ózdnál felbukkanó medve elől

A kocsiba pattanva menekült el két vadász egy Ózdnál felbukkanó medve elől

Megkongatták a vészharangot: a szárazföldek harmada veszélyesen forró lehet a 60 év felettiek számára, de a fiatalokat sem kíméli a hőség

Megkongatták a vészharangot: a szárazföldek harmada veszélyesen forró lehet a 60 év felettiek számára, de a fiatalokat sem kíméli a hőség