Ne aggódjon a nyugdíj miatt, uberezni 60 fölött is lehet!
Az Egyesült Államokban rákaptak a nyugdíjasok az uberezésre. De nem, mint utas élnek a szolgáltatással, hanem egy kis jövedelem-kiegészítés végett a volán mögé ülnek be.
Az Egyesült Államokban rákaptak a nyugdíjasok az uberezésre. De nem, mint utas élnek a szolgáltatással, hanem egy kis jövedelem-kiegészítés végett a volán mögé ülnek be.
Mit gondolnak ki nyerte a 2017-es úszóvébé helyszínének megépítésére kiírt tendert? Igen, kitalálták, Garancsi István, a kormányfő közeli barátja, illetve nemrég birtokába jutott cége, a Market Építő Zrt. Csaknem 40 milliárdos melóról van szó.
Egy év alatt másfélszeresére nőtt az Ausztriában dolgozó magyarok száma, már csaknem 70 ezren vannak. A "magyar vész" is hozzájárult a szélsőjobboldali FPÖ választási eredményéhez Burgenlandban.
A külföldön élő bevándorlókat segítené egy olyan applikáció, amely a felhasználó közelében és anyanyelvén beszélő szolgáltatókat kutatja fel. Az ötlet egyik fejlesztője, a kolozsvári Jurás Ádám.
A tengerentúlon már leáldozóban vannak az esti koktélos kapcsolatépítő események, helyette az együtt izzadás közben köttetnek a nagy bizniszek.
A Lidl emelte a tétet, a Spar és a CBA is sok bolttal készült a vasárnapra. A Mindenár.hu csokorba szedte a boltokat, amelyek kinyitnak vasárnap.
Magyar fejlesztésű biokozmetikumok nyerték el Európa legjobb kozmetikai innovációjának járó díját a wellness-Oscarként is emlegetett, idén hetedik alkalommal megrendezett European Health & Spa Awards-on.
Jön a BMW Magyarországra csak nem úgy, ahogy a leginkább szeretnénk. A bajorok tovább erősítik jelenlétüket a hazai autóiparban, de nem gyártással, hanem oktatással. A Tata Motors beruházásával kapcsolatban pedig semmi sem biztos, lehet, hogy mégis összejön az új autógyár.
Felszámoltatná a főváros a Rác fürdő beruházóit, hogy így olcsóbban szerezhesse meg a létesítményt. A fürdőt utána átadnák egy üzemeltetőnek, hogy végre megnyithasson.
Különböző kultúrákban ugyanaz a jelenség más és más megoldásokat hívhat életre, gondoljunk csak a Japánban a metrókocsikba utasokat betuszkoló közalkalmazottakra vagy a spanyoloknál köztiszteletben álló sonkaszeletelő mesterre, mert ilyen is van. A Mashable listát készített a legbizarrabb munkákról.
Az MVM Magyar Villamos Művek Zrt. elnök-vezérigazgatója, Baji Csaba csütörtökön kezdeményezte munkaviszonyának június 29-i hatállyal, közös megegyezéssel történő megszüntetését, és egyben lemond minden MVM csoportban betöltött tisztségéről - közölte a társaság.
A Tematic Group Kft. portfóliója bővítéseként június 15-én megvásárolta a Juventus rádiót az eddigi tulajdonos Ayudate Holding Kft.-től – jelentette a napi.hu.
Nyolchektáros területet vett egy rugókat gyártó japán cég Tatán, itt akarnak új üzemcsarnokot építeni.
A párizsi légibemutatón az Airbus az utasszállító gépek mellett kedden megmutatta, nem csaka németek, ők is képesek a hangtalan, sőt egyben károsanyag kibocsátás nélküli repülésre. Az E-Fan azonban nem egy vicc!
Fazekas Sándor azt közölte, a Surjány-Hús esetében azért nem tudott az állam kezességet vállalni, mert nem teljesültek az ehhez kapcsolódó feltételek.
Se szeri, se száma a vasárnapi boltbezárás elleni tiltakozásnak, ezúttal fotólabor fejezi ki kreatívan az egyet nem értését.
A légitársaság a nyári szezonban hetente közlekedtet járatokat Toronto és Budapest között, amelyet 346 üléses Airbus A330-300-assal teljesítenek, az első érkező és induló járat teljes töltöttséggel közlekedett.
A Budapest Barber Shop sikere után Magyarországon is egymás után nyílnak az évtizedeken át mellőzött borbélyüzletek, amelyek, úgy tűnik, megtalálták az utat a női fodrászatokban feszengő férfiakhoz. De vajon csak a hipszter-kultúra járulékos jelenségéről van szó, vagy végérvényesen visszatérnek a békebeli férfiklubok, ahol nemcsak a barkót igazítják, de előkerül a sakktábla és a dominó is? Négy helyen is jártunk. Utánajártunk, és azt tapasztaltuk, hogy már nem csak a hipszterek és a külföldiek ülnek be a kés alá, ugyanakkor kérdéses, hogy a népszerűség hosszú távon is kitart-e majd.
Bagóért adják oda a központi dohányellátó üzemeltetését a Continental-csoportnak és a British Americcan Tobacconak: az idén novemberben startoló cég üzemeltetési jogáért idén csak 10 millió forintot kell fizetniük, jövőre csak 100 milliót, és utána is csak évente emelkedik 100 millióval a díj. Pedig előzetes becslések szerint évi 10 milliárd forintot is nyerhetnek a dohányellátóval. A koncesszió 20 évre szól.
Jelenleg 61 géppel szolgálják ki az Európát behálózó 380 útvonalat, most 110 gépet vennének.