Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A járatok pontossága alapján vetette össze a nagy légitársaságokat a FlightStats.
A KLM a világ legjobb légitársasága, a legrosszabb pedig az El Al – ezt állapította meg éves felmérésében a FlightStats. A szakportál nem az ételek minősége vagy a légiutas-kísérők kedvessége alapján minősíti a társaságokat, hanem azt nézi, járataik mekkora hányada indult vagy érkezett késve, és hányat töröltek közülük.
A FlightStat a nagyobb – évi ezernél több járatot üzemeltető – légitársaságot mérte fel, ahol a 2016-os repülési adatok legalább 80-90 százaléka rendelkezésre állt 2016-ból. Így negyven légitársaság került be a körbe.
Az élvonalban igen szoros eredmény született: a KLM pontossági aránya 88,53 százalékos, vagyis a járatok 11,47 százaléka késett vagy törölték. Ennek a listának a tizedik helyére kerülő ausztrál Qantasnál is csak 15,7 százalék volt ez az arány.
Az El Alnál ezzel szemben a járatok több mint fele, egészen pontosan 56 százaléka késett vagy nem is indult el, az izraeli légitársaság után a második legrosszabb izlandi Icelandairnél is 41,05 százalék.
A FlighStats összevetette a légiszövetségeket, itt a oneworld bizonyult a legmegbízhatóbbnak 81,19 százalékos pontossággal.
Jim Hetzel, a FlightStats egyik vezetője a Bloombergnek úgy nyilatkozott: általánosságban jelentős javulást látnak az előző évekhez képest, ami azzal is magyarázható, hogy a pontosság mára fontos szempontnak számít az utasok körében is, ez komoly versenyelőnynek számít a cégek közötti versenyben. A Delta Airlines például annak ellenére az első tízbe tudott kerülni, hogy nyáron a számítógépes rendszer összeomlása miatt több mint hétszáz járatot volt kénytelen törölni a társaság.
A legpontosabb légitársaságok (késés és törlés aránya)
1. KLM (11,47%)
2. Iberia (11,82%)
3. JAL (12,2%)
4. Qatar Airways (13,66%)
5. Austrian (14,26%)
6. ANA (14,46%)
7. Singapore Airlines (14,55%)
8. Delta Air Lines (14,83%)
9. TAM Linhas Aéreas (14,93%)
10. Qantas (15,7%)
A legrosszabb légitársaságok (késés és törlés aránya)
1. El Al (56%)
2. Icelandair (41,05%)
3. Air India (38,71%)
4. Philippine Airlines (38,33%)
5. Asiana Airlines (37,46%)
6. China Eastern Airlines (35,8%)
7. Hong Kong Airlines (33,42%)
8. Air China (32,73%)
9. Korean Air (31,74%)
10. Hainan Airlines (30,3%)
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Bár hivatalos próbaüzemről szó sem lehetett a szlovén Andrada akkuhulladék-hasznosító üzemében, a sóskúti telephelyen már tavaly nyáron bekapcsolták teszt jelleggel a nagy nehézségek árán összeszerelt gépsort. A birtokunkba került fotók és videók, valamint belső források elmondása alapján a próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér: a zárt és tiszta rendszer helyett ömlött a grafitot tartalmazó por az üzem gépeiből.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.