Orbán Viktor: A kormány bármelyik pillanatban visszavásárolhatja a ferihegyi repteret
A miniszterelnök szerint olyan fejlesztések jöhetnek, amelyek több osztállyal is felértékelik a repteret és a Budapestet is.
A miniszterelnök szerint olyan fejlesztések jöhetnek, amelyek több osztállyal is felértékelik a repteret és a Budapestet is.
Leszakadt szinte a teljes vidék Budapesttől a fizetésekben.
Az elmúlt két évben is a Frank Digital lett a nyertes.
A G7 egy 31 elemből álló listát vett alapul. A rajta lévő termékek közül 14-et olcsóbban tudtak beszerezni odakint, mint nálunk.
A koronavírus-járvány egész iparágakat döntött be vagy tett hosszú hónapokra parkolópályára. Azok a cégek azonban, amelyek kreatívak vagy merészek voltak, egy jól időzített húzással nemcsak hogy megúszták a forgalomcsökkenést, de még növelni is tudták azt. Nézzünk pár izgalmas példát a hogyanra.
Bejelentést tett az ügyben a kormányhivatalnál, de még nem kapott magyarázatot a történtekre.
Már az átadón is folyt a víz a hajóba.
A lap szerint a tulajdonosok hajlanak az eladásra és az üzletet még a jövő évi választás előtt nyélbe üthetik.
A tesztekkel nem volt gond – erősítette meg a brit szakhatóság.
A rezsicsökkentést kompenzáló kasszát sürgősen fel kell tölteni, mert még egy enyhe tél esetén is kiürülhet. Jövőre, ha az energiapiaci trend nem változik, horribilis összeget kell betolni ebbe a kasszába, közpénzből.
A Blikk és az Észak-Keleti Napló az. A többi újságból ennél lényegesen kevesebb fogy.
A főpolgármester elmagyarázta, miért nem írhatják saját hatáskörben elő a budapesti tömegközlekedési eszközökön a kötelező maszkviselést.
Több mint egy évvel az után, hogy Palkovics László bejelentette, elkezdődött a fejlesztés, eljutottak a Budapest–Belgrád vasútvonal alapkőletételéig. A vonal becslések szerint legkorábban 130, legkésőbb 2400 év múlva termelhetné vissza a felújítás költségeit.
300 millió dolláros magyar exportügyletről van szó.
Pont a fűtés beígért elindítása előtt egy nappal ütött be a mennykő, a városban rendkívüli közgyűlést hívtak össze, mert a távhőszolgáltató csődöt jelentett.
Az üzleti forgalomnak megfelelő leszállópályákat pedig tucatnyi helyen hoznának létre.
Több cégét is díjazták.
A második vitát 57 százalékkal több fiatal nézte, mint az elsőt, de a kisvárosi és a falusi célcsoportban is növekedés volt.
A MagNet Bank a felvásárlással duplájára növelheti a részesedését.
Az AutoWallis a Magyar Nemzeti Bank engedélyének megszerzése után október 25-én elindíthatja a 6-8 milliárd forint, túljegyzés esetén akár magasabb összegű nyilvános részvényjegyzését. A Budapesti Értéktőzsde autós vállalatának terve, hogy árbevételét 2025-re a 2020-as érték több mint négyszeresére, 400 milliárd fölé növelje, EBITDA-ját több mint a hatszorosára, 15 milliárd fölé bővítse. 2017 óta ez a legnagyobb nyilvános részvénykibocsátás a Budapesti Értéktőzsdén.