Nemrégiben egy nagy magyar ügynökség nyitotta meg Facebookon a rajongói oldalát. Az egyik bejegyzést illette csipkelődő megjegyzéssel a Webisztán blog szerzője, mire a reakció az volt, hogy törölték hozzászólását, sőt letiltották a kommentelési lehetőséget is. A cégek tehát szeretnek jelen lenni a közösségi médiatérben, de kommunikálni már nem annyira. A Facebookon ma már fű-fa-virág létrehozza cége termékeinek a rajongói oldalát, ám ezzel le is tudták a "közösségi média kommunikációt" - tolmácsolja a blogger egy külföldi szakértő véleményét. Ők innentől kezdve "webkettesek", "smo-császárok", "a tömeg bölcsességének filozófusai", közben pedig elfelejtenek kommunikálni a fogyasztóikkal.
Ha kíváncsi arra, hogy milyen az igazi kommunikáció cég és fogyasztó között, kattintson!
Hogyan kellene kommunikálnia a cégeknek a közösségi szájtokon?
A Webisztán blog szerzője szerint a magyar mobilszolgáltató cégek képtelenek kommunikálni a közösségi mádiában.

Meghalt Ion Iliescu volt román elnök
A politikus összesen nyolc évig töltötte be az államfői posztot.
Mészáros luxusjachtját akarta fotózni Monacóban, magyarul fenyegetőző férfiak zavarták meg a Telex újságíróját
Idén sem olcsó mulatság a Sziget, de a sör legalább nem drágult, és betétdíjat se kell fizetni
Sydney Sweeney és a farmerja: óriási baklövés vagy zseniális stratégia?
Két olyan rákgyógyszerrel sikerült új hatást elérni, amiket már rég engedélyeztek emberek számára
Trump bejelentette: jönnek a gyógyszer-, félvezető- és chipvámok
A gyógyszeripar termékeire akár 250 százalékos vám is jöhet.