szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Webisztán blog szerzője szerint a magyar mobilszolgáltató cégek képtelenek kommunikálni a közösségi mádiában.

Nemrégiben egy nagy magyar ügynökség nyitotta meg Facebookon a rajongói oldalát. Az egyik bejegyzést illette csipkelődő megjegyzéssel a Webisztán blog szerzője, mire a reakció az volt, hogy törölték hozzászólását, sőt letiltották a kommentelési lehetőséget is. A cégek tehát szeretnek jelen lenni a közösségi médiatérben, de kommunikálni már nem annyira.  A Facebookon ma már fű-fa-virág létrehozza cége termékeinek a rajongói oldalát, ám ezzel le is tudták a "közösségi média kommunikációt" - tolmácsolja a blogger egy külföldi szakértő véleményét.  Ők innentől kezdve "webkettesek", "smo-császárok", "a tömeg bölcsességének filozófusai", közben pedig elfelejtenek kommunikálni a fogyasztóikkal.

Ha kíváncsi arra, hogy milyen az igazi kommunikáció cég és fogyasztó között, kattintson!

Zelenszkij: Az USA nélküli biztonsági garanciák gyenge biztonsági garanciák

Zelenszkij: Az USA nélküli biztonsági garanciák gyenge biztonsági garanciák

Neil Young mégis fellép a Glastonbury fesztiválon

Neil Young mégis fellép a Glastonbury fesztiválon

Véget ért a nagy leállás, One lett a Vodafone-ból és a Digiből – így intézheti az ügyeit ezentúl (videó)

Véget ért a nagy leállás, One lett a Vodafone-ból és a Digiből – így intézheti az ügyeit ezentúl (videó)

A kultúrpolitikában is elfogytak az Orbán-kormány ötletei, csak rombolás és elvtelenség maradt

A kultúrpolitikában is elfogytak az Orbán-kormány ötletei, csak rombolás és elvtelenség maradt