szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Míg Budapesten többnyire csak peronplakátra, oldalfalreklámra vagy balusztrádra futja a márkáknak a metróban, addig New Yorkban egy egész metrót is felhasználnak egy reklámra – olvasható az Addict blogon.

A New York-i metrón az HBO legújabb sorozatát, a Boardwalk Empire-t népszerűsítették egy nosztalgiajárattal, egy kb. 80 éves metróval. A Boardwalk Empire egyébként az HBO idei második látványos és igen drága nagy dobása, egy olyan sorozat, aminél nem nagyon spóroltak semmin.

Az 1920-as években játszódó filmben állítólag olyan részletességgel jelennek meg az akkori hangulatok, hogy az ember nem nagyon tud kikerülni a hatása alól. Kíváncsi a reklámra? Látogasson el az Addict blogra. A sorozat előzetese:

hvg.hu Napi merítés

Elkészítették a legjobb balesetmegelőzési reklámot

Sokféleképpen lehet társadalmi célú reklámkampányt készíteni. Vannak, akik a humorra és játékosságra, mások a sokkolásra és az elgondolkodtatásra esküsznek. De bármi is legyen a koncepció, ezeknek a reklámoknak a szívet is meg kell érinteniük. Egy ausztrál közlekedésbztonsági szervezet pont ilyen reklámot készített.

Rosszabbnak mondták Fidel Castrónál, hét hónap múlva már nem élt

Rosszabbnak mondták Fidel Castrónál, hét hónap múlva már nem élt

Kíváncsi, hol tart az autóipar?

Kíváncsi, hol tart az autóipar?

Sima McLaren-kettősgyőzelem a Spanyol Nagydíjon, Verstappen egy szabálytalanságával eldobott 14 pontot

Sima McLaren-kettősgyőzelem a Spanyol Nagydíjon, Verstappen egy szabálytalanságával eldobott 14 pontot

Fellazít és lázít Európában az orosz propaganda, a magyar kormánypárti média ingyen is terjeszti

Fellazít és lázít Európában az orosz propaganda, a magyar kormánypárti média ingyen is terjeszti