szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Míg Budapesten többnyire csak peronplakátra, oldalfalreklámra vagy balusztrádra futja a márkáknak a metróban, addig New Yorkban egy egész metrót is felhasználnak egy reklámra – olvasható az Addict blogon.

A New York-i metrón az HBO legújabb sorozatát, a Boardwalk Empire-t népszerűsítették egy nosztalgiajárattal, egy kb. 80 éves metróval. A Boardwalk Empire egyébként az HBO idei második látványos és igen drága nagy dobása, egy olyan sorozat, aminél nem nagyon spóroltak semmin.

Az 1920-as években játszódó filmben állítólag olyan részletességgel jelennek meg az akkori hangulatok, hogy az ember nem nagyon tud kikerülni a hatása alól. Kíváncsi a reklámra? Látogasson el az Addict blogra. A sorozat előzetese:

hvg.hu Napi merítés

Elkészítették a legjobb balesetmegelőzési reklámot

Sokféleképpen lehet társadalmi célú reklámkampányt készíteni. Vannak, akik a humorra és játékosságra, mások a sokkolásra és az elgondolkodtatásra esküsznek. De bármi is legyen a koncepció, ezeknek a reklámoknak a szívet is meg kell érinteniük. Egy ausztrál közlekedésbztonsági szervezet pont ilyen reklámot készített.

Videó: #freenavalny feliratot fújt a külügyminisztérium elé Fekete-Győr, Hadházy és Szél

Videó: #freenavalny feliratot fújt a külügyminisztérium elé Fekete-Győr, Hadházy és Szél

Schmidt Mária közalapítványa is vagyonkezelővé alakul

Schmidt Mária közalapítványa is vagyonkezelővé alakul

Egyetlen kocsit sem adott el, mégis 87 milliárd dollárt ér egy kínai autógyár

Egyetlen kocsit sem adott el, mégis 87 milliárd dollárt ér egy kínai autógyár