szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A H&M büszkén adja hírül, hogy a 2011.

A H&M büszkén adja hírül, hogy a 2011. őszi tervezői együttműködés partneréül a világ leginkább legendás divatmárkáját, a Versace -t választotta. A kreatív vezető, Donatella Versace által tervezett exkluzív kollekció visszatekint a márka vibráló örökségére, amely telis-tele van bőrrel, nyomott mintákkal, színekkel és bujasággal mindez exklúzív anyagokkal fantasztikus H&M áron. A kollekció nők és férfiak számára termékválasztékot és egy lakberendezési termékszelekciót kínál. A kollekció november 17-étől lesz kapható a világ kb. 300 üzletében és online. Ráadásul Donatella Versace tervezett egy elő-tavaszi kollekciót az H&M számára, ami kizárólagosan a H&M online eladással rendelkező országokban lesz elérhető január 19-től.

– Nagyon örülök, hogy együttműködhetek a H&M-mel, és megragadhatom a lehetőséget a szélesebb közönség elérésére is – mondja Donatella Versace. – A kollekció töményVersace lesz, amely a világon bárhol tökéletes a H&M és a Versace rajongói számára.
– A Versace napjaink egyik legfontosabb ruhamárkája, és a H&M számára készült kollekciójuk fényűző és nagyvilági lesz: minden, amit a Versace jelent! – jelenti ki Margareta van den Bosch, a H&M kreatív tanácsadója. –Donatella Versace a cég archívumának ikonikus kreációit osztja meg velünk. Ez egy ünnepélyes, a buliszezonra tökéletes együttműködés.

A Versace a fényűzés lényegét megragadó márka. A Gianni Versace által 1978-ban alapított cég merész ruhái és vad ikonográfiája forradalmasította a divatot, és csalhatatlan tervezői érzékkel provokatív stílusokat hozott létre a klasszikus témákból. 1997 óta Donatella Versace folytatja Gianni Versace kreatív igazgatói munkáját a márka globális divatházzá fejlesztésével és a luxus mai, élvonalbeli értelmezésével. A csak rá jellemző ruhatáráról híres Donatella Versace mindannak az összegzését képviseli, amit a Versace divatház neve jelent.

A Versace a legújabb tervezői együttműködés a H&M-mel egy exkluzív tervezői kollekció elkészítésére, olyan előző együttműködő partnerek után, mint Karl Lagerfeld, Stella McCartney, a Comme des Garçons, a Jimmy Choo és legutóbb a Lanvin. A H&M kedvéért Donatella Versace átnézte a cég archívumát és néhány klasszikus Versace tervezést értelmezett újra. A női kollekcióban olyan ruhák fognak dominálni, amelyek jól illeszkednek a szezon hangulatához, például a szegecsekkel kivert bőr, a selyem és a színes nyomott mintás termékek, olyan kiegészítőkkel, mint a magas sarkú cipők és a bizsuegyüttesek. A férfi kollekcióban a fókusz az éles szabásvonalon lesz, és tartalmaz a kollekció egy szmokingot, valamint férfi öveket és bizsukat is. A H&M tervezői együttműködések történetében először a kollekció tartalmazni fog néhány lakberendezési terméket, köztük díszpárnát és ágytakarót is.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!