szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Hogyan lehetne népszerűsíteni a világ talán egyik legveszélyesebb helyét a turisták számára? Természetesen reklámmal - olvasható az ADrenalin blogon.

Két reklámügynökség azt a feladatot kapta, hogy készítsenek fiktív, turizmusösztönző spotokat Bagdad számára. A nem mindennapi megbízatást állítólag könnyűszerrel vették a kreatívok. Az egyik reklámügynökség extrém sportként állította be az utazást, hiszen aki Bagdadba utazik, annak garantáltan magasan lesz az adrenalinszintje, a másik ügynökség pedig a rendkívüli kulturális és etnikai változatosságot helyezte a középpontba – ezzel is utalva a síiták és szunniták varázslatos egyvelegére – írja a blog szerzője.

Hogy melyik reklámügynökség videója nyert? Látogasson el az ADrenalin blogra, és megtudja, valamint megnézheti a győztes videót is.

Elege van Trumpból, Írországba költözik az egyik népszerű amerikai humorista

Elege van Trumpból, Írországba költözik az egyik népszerű amerikai humorista

A szentély szürke téglatestei – Martin Henrik művei az INDA Galériában

A szentély szürke téglatestei – Martin Henrik művei az INDA Galériában

Akcióban a SPHEREx: elindult a NASA űrtávcsöve, ami az univerzum keletkezését kutatja

Akcióban a SPHEREx: elindult a NASA űrtávcsöve, ami az univerzum keletkezését kutatja

Csak 25-en kértek vendégbefektetői tartózkodási engedélyt, nem nagyon pörög a letelepedési kötvény utódja

Csak 25-en kértek vendégbefektetői tartózkodási engedélyt, nem nagyon pörög a letelepedési kötvény utódja