szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Hogyan lehetne népszerűsíteni a világ talán egyik legveszélyesebb helyét a turisták számára? Természetesen reklámmal - olvasható az ADrenalin blogon.

Két reklámügynökség azt a feladatot kapta, hogy készítsenek fiktív, turizmusösztönző spotokat Bagdad számára. A nem mindennapi megbízatást állítólag könnyűszerrel vették a kreatívok. Az egyik reklámügynökség extrém sportként állította be az utazást, hiszen aki Bagdadba utazik, annak garantáltan magasan lesz az adrenalinszintje, a másik ügynökség pedig a rendkívüli kulturális és etnikai változatosságot helyezte a középpontba – ezzel is utalva a síiták és szunniták varázslatos egyvelegére – írja a blog szerzője.

Hogy melyik reklámügynökség videója nyert? Látogasson el az ADrenalin blogra, és megtudja, valamint megnézheti a győztes videót is.

Kern András elmondta, mi okozhatta a rosszullétét, ami miatt félbe kellett szakítani az előadását

Kern András elmondta, mi okozhatta a rosszullétét, ami miatt félbe kellett szakítani az előadását

Szülést levezető buszsofőr, elveszett gyerek és a kóbor cica – öt hihetetlen sztorit szedett össze a BKK

Szülést levezető buszsofőr, elveszett gyerek és a kóbor cica – öt hihetetlen sztorit szedett össze a BKK

V6-tal támad az új Audi RS5 a 4 hengeres Mercedes-AMG C 63-ra

V6-tal támad az új Audi RS5 a 4 hengeres Mercedes-AMG C 63-ra

Nicolas Cage: Nem hagyhatjuk, hogy robotok álmodjanak helyettünk

Nicolas Cage: Nem hagyhatjuk, hogy robotok álmodjanak helyettünk