szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Hogyan lehetne népszerűsíteni a világ talán egyik legveszélyesebb helyét a turisták számára? Természetesen reklámmal - olvasható az ADrenalin blogon.

Két reklámügynökség azt a feladatot kapta, hogy készítsenek fiktív, turizmusösztönző spotokat Bagdad számára. A nem mindennapi megbízatást állítólag könnyűszerrel vették a kreatívok. Az egyik reklámügynökség extrém sportként állította be az utazást, hiszen aki Bagdadba utazik, annak garantáltan magasan lesz az adrenalinszintje, a másik ügynökség pedig a rendkívüli kulturális és etnikai változatosságot helyezte a középpontba – ezzel is utalva a síiták és szunniták varázslatos egyvelegére – írja a blog szerzője.

Hogy melyik reklámügynökség videója nyert? Látogasson el az ADrenalin blogra, és megtudja, valamint megnézheti a győztes videót is.

84-szer károsabb a szén-dioxidnál, de most találtak egy módszert, amivel jóra fordítható a metán

84-szer károsabb a szén-dioxidnál, de most találtak egy módszert, amivel jóra fordítható a metán

Keretet hirdetett Marco Rossi, Dárdai Bence mellett a Ferencváros fiatal középpályása is meghívót kapott

Keretet hirdetett Marco Rossi, Dárdai Bence mellett a Ferencváros fiatal középpályása is meghívót kapott

„Egy szem lányomat megölette az egy szem unokám” – az egész országot sokkolta Soproni Ágnes halála

„Egy szem lányomat megölette az egy szem unokám” – az egész országot sokkolta Soproni Ágnes halála

Stresszfaktorok a mindennapokban: tudta, hogy a rossz alvás is okozhat stresszt?

Stresszfaktorok a mindennapokban: tudta, hogy a rossz alvás is okozhat stresszt?