szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Hogyan lehetne népszerűsíteni a világ talán egyik legveszélyesebb helyét a turisták számára? Természetesen reklámmal - olvasható az ADrenalin blogon.

Két reklámügynökség azt a feladatot kapta, hogy készítsenek fiktív, turizmusösztönző spotokat Bagdad számára. A nem mindennapi megbízatást állítólag könnyűszerrel vették a kreatívok. Az egyik reklámügynökség extrém sportként állította be az utazást, hiszen aki Bagdadba utazik, annak garantáltan magasan lesz az adrenalinszintje, a másik ügynökség pedig a rendkívüli kulturális és etnikai változatosságot helyezte a középpontba – ezzel is utalva a síiták és szunniták varázslatos egyvelegére – írja a blog szerzője.

Hogy melyik reklámügynökség videója nyert? Látogasson el az ADrenalin blogra, és megtudja, valamint megnézheti a győztes videót is.

Elon Musk most egy német lapban éltette az AfD-t, rögtön fel is mondott a szerkesztő

Elon Musk most egy német lapban éltette az AfD-t, rögtön fel is mondott a szerkesztő

Az ügyvivő államfőt is kigolyózta a dél-koreai parlament

Az ügyvivő államfőt is kigolyózta a dél-koreai parlament

Nem kell szerver, nem kell felhő: helyben jelzi a betegségeket, problémákat ez a tapasz – videó

Nem kell szerver, nem kell felhő: helyben jelzi a betegségeket, problémákat ez a tapasz – videó

Megtorló intézkedéseket tervez Fico Ukrajna ellen, ha nem jön gáz

Megtorló intézkedéseket tervez Fico Ukrajna ellen, ha nem jön gáz