szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Hogyan lehetne népszerűsíteni a világ talán egyik legveszélyesebb helyét a turisták számára? Természetesen reklámmal - olvasható az ADrenalin blogon.

Két reklámügynökség azt a feladatot kapta, hogy készítsenek fiktív, turizmusösztönző spotokat Bagdad számára. A nem mindennapi megbízatást állítólag könnyűszerrel vették a kreatívok. Az egyik reklámügynökség extrém sportként állította be az utazást, hiszen aki Bagdadba utazik, annak garantáltan magasan lesz az adrenalinszintje, a másik ügynökség pedig a rendkívüli kulturális és etnikai változatosságot helyezte a középpontba – ezzel is utalva a síiták és szunniták varázslatos egyvelegére – írja a blog szerzője.

Hogy melyik reklámügynökség videója nyert? Látogasson el az ADrenalin blogra, és megtudja, valamint megnézheti a győztes videót is.

Tarvágás volt az Alföld egyik legérintetlenebb erdőjében – három hektár tűnt el

Tarvágás volt az Alföld egyik legérintetlenebb erdőjében – három hektár tűnt el

Nyomott áron vásárolják fel a járvány sújtotta területekről az egészséges sertéseket is

Nyomott áron vásárolják fel a járvány sújtotta területekről az egészséges sertéseket is

BL: Kettős vereséggel búcsúzott a címvédő Real Madrid, hatalmasat küzdött a Bayern München, de ez is kevésnek bizonyult

BL: Kettős vereséggel búcsúzott a címvédő Real Madrid, hatalmasat küzdött a Bayern München, de ez is kevésnek bizonyult

Hatmilliárd forintos támogatást kapott a NER egyik kedvenc kutatóközpontja

Hatmilliárd forintos támogatást kapott a NER egyik kedvenc kutatóközpontja