szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A La Senza egy melltartó-kórussal reklámozza alsóneműit karácsonyra: a kosárméretek betűjeleit a kotta hangjaival azonosítják.

A La Senza alsóneműket forgalmaz. A kanadai vállalat a Victoria's Secret legnagyobb konkurrenciája és hirdetéseiben általában híres modellekkel népszerűsíti a termékeit. Az idei karácsonyra mégis valami ötletesebbel szerettek volna előrukkolni: reklámkampányukban hét nőt szólaltatnak meg, mindegyikük szexi alsóneműben, szavak nélkül nyilatkozik a melltartójának kosárméretéről.

 

A melltartó kosárméretének A-tól G-ig terjedő skáláját a reklámban a hangskála megfelelő hangjaival azonosították, a nők pedig egy karácsonyi dalt énekelnek saját méretük kottája szerint.

Bár a felmérések szerint az alsónemű-vásárlók javarészt nők, a La Senza ezzel a hirdetéssel a férfiakat szerette volna megcélozni. A weboldalukon egy interaktív játékkal csigázzák a kedélyeket, ugyanis klikkeléssel egyedi hangzású dalt is komponálhatnak az érdeklődők az ágyon fekvő női mellek hangja és mérete alapján.

Elképzelhető, hogy a kampány kreatívjai a serdülő fiúk általános iskolai cukkolását gondolták tovább, csak épp szebb hangot adva annak csínytevésnek, mikor a cseperedő lányok mellkasát dudának nézik?

Viharos szél és sok eső érkezik hétfőtől

Viharos szél és sok eső érkezik hétfőtől

Akár havi 7,3 millió forintba is kerülhet az OpenAI újdonsága

Akár havi 7,3 millió forintba is kerülhet az OpenAI újdonsága

Rejtélyes baleset az M3-ason: a Tesla fedélzeti kamerája fedte fel az igazságot

Rejtélyes baleset az M3-ason: a Tesla fedélzeti kamerája fedte fel az igazságot

És akkor a kormány rácsodálkozott, hogy csak nem sikerült földbe döngölni az inflációt

És akkor a kormány rácsodálkozott, hogy csak nem sikerült földbe döngölni az inflációt