szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Drámai átalakulást mutat a reklámszakma: kockás hassal ma már nem a nőknek, hanem a férfiaknak adnak el termékeket. A dekoratív nők mostanra kicsit sem hozzák vásárlási lázba a férfiakat. A meztelen focisták és a politikusok viszont annál inkább.

Néhány évvel ezelőtt aligha kerülhetett volna óriásplakátokra és magazinok lapjaira Cristiano Ronaldo. Nem azért, mert akkor még senki nem ismerte a portugál focistát, vagy nem volt elég eredményes. Egyszerűen azért, mert egy olasz divatház alsónadrágját reklámozza olyan pózban, ahogyan - bár korábban is láthattunk férfiakat - nem is olyan régen még kizárólag nőknek szóló termékeket próbáltak meg eladni. Ronaldo példájából is látszik, hogy komoly változás következett be a nyugati országok férfiképében.

Ha érdekli a folytatás, ide kattintson!

Emporio Armani

 

 

Alaposan felturbózták a Toyota első igazi villanyautóját

Alaposan felturbózták a Toyota első igazi villanyautóját

Riasztást adtak ki zivatarveszély miatt, jégesőre is számítani kell

Riasztást adtak ki zivatarveszély miatt, jégesőre is számítani kell

Senkit nem érdekelt az árrés, aztán jött Orbán Viktor

Senkit nem érdekelt az árrés, aztán jött Orbán Viktor

„Huhogók rágalmairól” beszél Nagy Márton tárcája, miután fel merték tenni a kérdést, hogy mire megy el a szolidaritási adó

„Huhogók rágalmairól” beszél Nagy Márton tárcája, miután fel merték tenni a kérdést, hogy mire megy el a szolidaritási adó