Olyan ritka kombi Aston Martint kaptunk lencsevégre, ami szinte nem is létezik
Mutatjuk, hogy milyen egy alacsony építése ellenére akár praktikus családi autóként is használható stílusos V12-es járgány.
Mutatjuk, hogy milyen egy alacsony építése ellenére akár praktikus családi autóként is használható stílusos V12-es járgány.
A fennállásának 75. évfordulóját ünneplő brit márka a Lego segítségével állít markánsan stílusos emléket a rekordhosszú ideig gyártott jó öreg Defendernek. Több mint 2300 darabból építettük össze az ikonikus terepjáró élethű modelljét, amit aztán nem féltünk alaposan összeporolni.
Nem, ez itt most kivételesen nem egy újabb hibrid Toyota. Hanem egy rendes kis sportkocsi, pörgös boxerrel, remek kézi váltóval, hátsókerék-hajtással és üdítően alacsony tömeggel. Vallatáson a GR86.
A Mercedes-Maybach S-osztály alaphelyzetben sem unalmas vagy olcsó, ám a Virgil Abloh kivitel rengeteget dob rajta.
Kevés jobb befektetés létezik mostanság a hírességek egykori szupersportkocsijainál. Vázoljuk, hogy miért.
A több mint 50 esztendős versenyautót a Comói-tó partján kaptuk lencsevégre.
Megérkezett a BMW 5-ös szériájának vadonatúj, nyolcadik generációja, melyből i5 néven most első alkalommal tisztán elektromos hajtásláncú változat is készül.
Ken Okuyama már sok mindent letett az asztalra és most előrukkolt egy saját fejlesztésű vadonatúj kocsival – íme a tető nélkül, de gyönyörű nyitott kulisszás kézi váltóval és szívó V8-cal támadó Kode61 Birdcage.
Carrera GT, új 935, 911 GT1 és GT2 RS Clubsport 25, 911 R és Dakar, hogy csak néhányat említsünk a Porsche által a jubileumi rendezvényen felvonultatott régebbi és aktuális nagyágyúkból.
Testközelből ismerkedtünk meg a dél-koreai gyártó hidrogén-elektromos hajtásláncú, egyedi külsejű újdonságával.
Testközelből ismerkedtünk meg a bajor gyártó valaha készült legerősebb sorozatgyártású soros 6 hengeres modelljével, és a régi 3.0 CSL bivalyerős versenyváltozatát is lencsevégre kaptuk.
Mutatjuk a kékvérű brit luxusmárka első hangtalanul suhanó modelljét, melyen már nincs kipufogó.
A bajor gyártó a Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2023 nyitónapján tárta a nagyközönség elé szemrevaló kétajtós újdonságát.
Izgalmas külső, high-tech belső, akár hangtalan suhanásra is képes modern hajtáslánc. Megérkezett a vadonatúj 408-as Peugeot, ami pont akkora, mint egy Skoda Octavia, csak éppen sokkal izgalmasabb.
Senki se gondolja, még csak véletlenül se, hogy az elektromos autók a 21. század találmányai.
Közép-Európában 15 éve nem készült a Balaton Park Circuit-hez hasonló, a legmagasabb FIA-szabványnak megfelelő versenypálya – Porschéval és Aston Martinnal száguldottunk a balatonfőkajári aszfaltcsík megnyitóján.
Az igen szerény mennyiségben gyártott 340 lovas E34-es M5 Touring mellett egy jó öreg Z3-at is kipróbáltunk, a habot pedig az Alpina B10 BiTurbo jelentette a tortán. Pofátlanul analóg BMW-k a politikailag abszolút korrekt digitális 2023-ban.
A legerősebbnek nem nyitható a teteje, de cserébe 650 lovas, a közepesen potens félig tudja ledobni a tetejét, a leggyengébb pedig a teljesen nyitott tetőt egekig forgatható szívómotorral kombinálja. Két 911-est és egy 718 Spydert fogtunk vallatóra.
Balatonfüreden 50 oldtimer és 20 régi motorkerékpár ad randevút egymásnak a májusi novemberben, jövünk a hétvégi rendezvényen szombat reggel készített fotókkal.
3 ezer méter magas hegyek, végtelenül kanyargózó szerpentinek, megannyi vár és kastély, hógolyózás májusban, nyulakkal teli kemping és egy 7 méternél bőven hosszabb lakóautó. Az izgalmasan német-olasz Dél-Tirolban kirándultunk.