Minden termékére meghosszabbítja a garanciát a Samsung a koronavírus-járvány miatt. Ennek értelmében azok a jótállások, amelyek március 15-e és június 15-e között járnának le, automatikusan meghosszabbodnak, így a felhasználóknak elegendő 2020. július 15-ig jelezni a Samsung ügyfélszolgálatán, ha a készülékük javításra szorul.
Mindez azt jelenti, hogy a meghosszabbított jótállású eszközök garanciális javítását 2020. július 15-ig ingyenesen végzi a Samsung.
Emellett a mobilkészülékek esetében továbbra is érvényes a vállalat járvány idejére kiterjesztett szolgáltatása, amelynek keretében ingyenesen el- és visszaszállítják a szervizből a készülékeket. Az új szolgáltatással elkerülhető a fölösleges utazás, a sorban állás és az esetleges kontaktus.
A terméktámogatásról részletes információk a Samsung weboldalán érhetők el, a Samsung Members alkalmazásban pedig személyre szabott segítséget kaphatnak. A Samsung Community közösségi fórumán a felhasználók egymást is segíthetik tanácsaikkal és a vállalat szakembereit is kérdezhetik a termékekről.
Korábban a Huawei is hasonló akciót indított, arról itt írtunk bővebben.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.