Legyen még amerikaibb az iPhone: óriási befektetéseket tesz az Apple az Egyesült Államokban
 

Legyen még amerikaibb az iPhone: óriási befektetéseket tesz az Apple az Egyesült Államokban

Az Apple újabb, 100 milliárd dolláros kötelezettségvállalását jelentett be az Egyesült Államok számára, ami jelentősen felgyorsítaná hazai befektetéseit, amelyek a következő négy évben elérik a 600 milliárd dollárt. Mindezt talán nem is annyira önzetlenül teszi, Cupertinóban ugyanis abban bíznak, hogy így esetleg sikerül mentesülni az iPhone-okra kiszabott büntetővámok alól.

HVG HVG

Ön gyanútlanul belesétál a wifi-jelbe, és nem is sejti, mi történhet utána
 

Ön gyanútlanul belesétál a wifi-jelbe, és nem is sejti, mi történhet utána

Újraélesztheti az adatvédelmi vitákat olasz kutatók fejlesztése. Egy egészen meglepő azonosítási módszerrel rukkoltak ugyanis elő, amely szabványos vezeték nélküli hálózatokat használ az emberek passzív jelelemzéssel történő felismerésére, anélkül, hogy bármilyen eszközt vagy az alany aktív részvételét igényelné.

HVG HVG



Egy szemüveg több helyett – Miért válassz multifokális lencsét?
 

Egy szemüveg több helyett – Miért válassz multifokális lencsét?

Egy közelre, egy másik távolra – ismerős helyzet? A mindennapokban ritkán elég egyetlen távolságra élesen látni, ezért sokan kényszerülnek folyamatos szemüvegcserére. 40 év fölötti újságíróként, a különböző képernyők és felületek között váltogatva magam is ismerem a problémát. Ezért utánanéztem, léteznek-e olyan korszerű megoldások, amelyek többféle látásigényt is képesek egyszerre kiszolgálni – kényelmesen, kompromisszumok nélkül. Spoiler következik: léteznek.


Hogy lesz ebből pénz? És főleg: mennyi? Viszik és persze ontják is a milliárdokat a videójátékok, a reklámok és a koncertek
 

Hogy lesz ebből pénz? És főleg: mennyi? Viszik és persze ontják is a milliárdokat a videójátékok, a reklámok és a koncertek

A globális szórakoztató- és médiaipar bevételei 2024-ben megközelítették a 3 ezer milliárd dollárt, 2029-re pedig az előrejelzések szerint elérik a 3,5 ezer milliárd dollárt. A gyarapodás főként a reklámokból, az élő eseményekből és a videójátékokból származó bevételek növekedéséből fakad. A PwC elemezte a globális szórakoztató- és médiaipar kilátásait.

HVG HVG