A magyar lakosság leginkább a telefonjával internetezik és azon is a közösségi médiát használja a legtöbbet
 

A magyar lakosság leginkább a telefonjával internetezik és azon is a közösségi médiát használja a legtöbbet

Az egyik legnépszerűbb netezési forma a közösségi média; naponta átlag egy órát töltenek a felhasználók a Facebookon, de negyedórát sem fordítanak arra, hogy valamilyen híroldalon vagy azon oldalak applikációin keresztül tájékozódjanak – derült ki abból a friss kutatásból, amelynek eredményeit az NMHH Kommunikációs Igazgatóság kedden küldte el az MTI-nek.

MTI MTI




Hogyan nőhet úgy a profit, hogy nem szükséges költséges beruházásokat végezni?
 

Hogyan nőhet úgy a profit, hogy nem szükséges költséges beruházásokat végezni?

Minden cég életében a profit határozza meg a működési, fejlődési, stabilitási körülményeket, lehetőségeket. Az egekbe szökő energiaárak mellett nem megengedhető, hogy a termelékenység rovására visszahassanak a külső gazdasági folyamatok. A versenyképesség és a profit megőrzésének kulcsa sok esetben így a belső termelési folyamatok gazdaságosságának alapos elemzésében rejlik.