Nagyon más reklámok jönnek a tévébe: ugyanabban a műsorban mindenki mást lát majd
 

Nagyon más reklámok jönnek a tévébe: ugyanabban a műsorban mindenki mást lát majd

Évtizedek óta a televíziós reklámok jelentik a legnagyobb hirdetési bevételeket a reklámpiacon, és ma már az online kiskereskedők és a közösségi médiaplatformok hirdetéseihez hasonlóan szintén megcélozhatnak bizonyos fogyasztói szegmenseket ezzel a reklámtípussal – mutat rá elemzésében a Deloitte. A tanácsadó cég szerint a targetált hirdetési technológia lehetőséget teremt arra, hogy különböző hirdetések jelenjenek meg ugyanazt a műsort néző fogyasztóknak. Ez idén világszerte mintegy 7,5 milliárd dollár bevételt hozhat majd a társaságoknak.

hvg.hu hvg.hu








Új tarifákat jelentett be a Yettel: korlátlan mobilnettel, SMS-ezéssel
 

Új tarifákat jelentett be a Yettel: korlátlan mobilnettel, SMS-ezéssel

Három, az üzleti piac számára fejlesztett újításról adott hírt a Yettel. A kis- és középvállalkozások igényeire szabott, Business Prime nevű teljesen új tarifaportfólióban a fő hangsúlyt a korlátlan szolgáltatások, a gyorsított ügyfélkiszolgálás és az összevonható készülékkedvezmény kapják. A gépek közötti kommunikáció terén is érkezett újdonság: az LTE-M hálózat.

hvg.hu hvg.hu