szerző:
hvg.hu
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Tíz új egységgel bővítené franchise hálózatát a Levendula Kézműves Fagylaltozó, amelynek összesített kiskereskedelmi forgalma 2014-ben már elérte a 200 millió forintot.

©

A lila bicikliről és a provencei hangulatról ismert Levendula Kézműves Fagylaltozó a négy budapesti és három vidéki üzlete után tovább bővíti hálózatát. A márkanév és az üzleti koncepció tulajdonosai, Szalay Péter, Szalay-Farkasházy Mariann és a Náksi-Brunner DJ duóból ismert Brunner Zsolt 2015 tavaszára tíz új egységgel gyarapítaná a hálózatot franchise átvevők bevonásával. A szegedi franchise egység és a tihanyi saját üzlet idei megnyitását követő siker után a hálózat terjeszkedése két dél-alföldi városban folytatódik, ahol már megtalálta partnerét a cég. Kérdésünkre Szalay Péter elmondta, hogy a szerződő partnerek kérésére még nem nyilvános melyik városokról van szó, de hamarosan fény derül rá, és remélik, hogy ezt követően további üzletek nyílhatnak. „Egy fagylaltozó nyitásának költségét sok tényező befolyásolja az üzlet elhelyezkedésétől a méretén át, az infrastruktúráig, de általánosságban elmondható, hogy 5-8 millió forint közötti kezdőköltséggel kell számolnia annak, aki beszáll a franchise hálózatba.” – mondta Szalay. A cég szerint a legsikeresebb fagylaltozók is ezt az üzleti modellt használják, mint például a Häagen-Dazs, vagy a Ben & Jerry.

A franchise rendszer bevezetésével Szalay szerint egy Levendula fagylaltozót alacsony vállalkozási kockázattal nyithat meg az átvevő partner, ráadásul komoly segítséget, kidolgozott arculatot és folyamatos tanácsadást, valamint támogatást kap a rendszergazdától. Közös beszerzési források, központi kézműves műhely, és egy egész országra kiterjedő logisztikai hálózat is segítik a partnereket a boldogulásban.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!