Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Folyamatos párbeszédet javasol a kormánynak a Magyar Márkaszövetség a kedvezőbb szabályozási és üzleti környezet kialakítása érdekében.
A márkás napi fogyasztásicikk-gyártókat (FMCG cégek) képviselő érdekvédelmi szövetség a csütörtökön Budapesten tartott közgyűlésén hozta nyilvánosságra hatpontos szabályozási javaslatcsomagját, amelyben a rendszeres konzultáció mellett egyebek közt kiszámítható adópolitikát, hatékony márkavédelmet és hamisítás elleni fellépést, továbbá a beszállítókat az erőfölényes kereskedelmi gyakorlattal szemben jobban védő kereskedelmi szabályozást sürget.
A közgyűlésen résztvevő Szijjártó Péter, a Miniszterelnökség külügyi és külgazdasági államtitkára válaszul közölte, hogy a kormány nyitott a konzultációra és kész a szakma képviselőivel áttekinteni a jelenlegi kereskedelmi szabályozást.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.