Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
A nagyot késő vonatok új vonatszámot kapnak, így nem látszanak a rendszerben.
„Több MÁV-os vezetői forrásom is jelezte, hogy Lázár miniszter, azt az utasítást adta szóban a MÁV-nak, hogy a jelentősen késő vonatokat nem jeleníthetik meg a vonatinformációs rendszerben a továbbiakban” – írja a Facebookon Vitézy Dávid fővárosi képviselő, volt közlekedési államtitkár.
A „trükköt” Vitézy szerint az jelenti, hogy a jelentősen késő vonatokat átszámozzák, így nem jelennek meg a rendszerben későként. Néhány kommentelő szerint ez nem új gyakorlat, hanem meglehetősen régi: a problémás vonatot a MÁV lemondja, mintha nem közlekedtetné, majd új vonatszámot igényel egy azonos paraméterű másik vonatra.
Vitézy az utóbbi napokban újra sokat kritizálja a MÁV-ot és személy szerint Lázár János közlekedési minisztert. Kritikái csúcspontja alighanem vasárnapra datálható, amikor a balatoni fővonal pénteki összeomlására reagálva a MÁV egy nappal később vezényelt ki 300 pótlóbuszt tartalékba. Ugyanezt egyébként hétfőn is megtette a vasúttársaság.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Mutatunk újabb hét könyvet, amit nyugodt szívvel ajánlunk a nyárra.
A borbár üzletvezetője szerint a szóváltás nemi irányultságtól független volt.