szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

Szokatlan jelenséggel találkozott az elmúlt hetekben a Spotify számos felhasználója, amire nincs is egyszerű megoldás. Már a cég is megszólalt, és elméletileg el is hárította a problémát.

Ha előfizetőként is reklámokat hallott a Spotify használata közben, van egy jó hírünk: ez nem egy új, igencsak vitatható teszt volt, hanem egy hiba. A svéd cég egy X-bejegyzésben értekezett a jelenségről, mondván, a prémium csomaggal rendelkező felhasználóik egy része hirdetésekkel találkozhat zenék lejátszásakor.

A Spotify a posztban a közösségi oldalán az elmúlt hetekben halmozódó beszámolókra hivatkozott – de van egy csavar a történetben. A cég ugyanis a TechCrunch érdeklődésére arról írt, a mostani probléma gyökere más, mint a korábbiaké, melyekről a felhasználók is írtak.

Bárhogyan is, a felhasználói panaszok arról szóltak, hogy hiába fizettek elő a reklámmentes csomagra, rendszeresen találkoztak hirdetésekkel, és nem is csak egyszer–egyszer: a beszámolók szerint hosszasan fennállt a jelenség, amit nem is oldottak meg az olyan praktikák, mint mondjuk a ki- és bejelentkezés. A hiba mobilos, asztali és webes felületen egyaránt jelentkezett.

2021-ben ígérték meg, idén valóban megtörténhet a Spotify legjelentősebb újítása

Jön a veszteségmentes zenehallgatás a Spotifyra, de a rossz hír, hogy ez nem jár majd a meglévő előfizetésekhez: többet kérnek majd érte, nem kevéssel.

Függetlenül a hiba gyökerétől, úgy tűnik, sikerült orvosolni a jelenséget: a Spotify csütörtökön azt közölte, mindent javított, ami ezzel kapcsolatos, így elméletileg már senkinél nem szabadna jelentkezzenek a reklámok, ha prémium előfizető.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!