Bisnode Magyarország Kft.

Ha hatékony céget akar, ezzel mindenképpen foglalkozzon!

A Facebook adatbotránya óta mindenki tudja, mekkora jelentősége van a felhasználókról, üzleti partnerekről, potenciális ügyfelekről gyűjtött információknak. A cégek jelentős többsége ezt mára már felismerte, ám hatalmas kihívást jelent a beömlő adatok kezelése, elemzése, hatékony felhasználása.

Bisnode Magyarország Kft.

Csökkenő cégszámot hoz a gazdasági növekedés

A magyar gazdaságba is meghozta a piactisztulást a fellendülés: az idei első félévben bő tízezerrel kevesebb vállalkozás működött, mint egy évvel korábban – derül ki a Bisnode első félévet elemző tanulmányából. A leglátványosabb a konszolidáció a kereskedelemben, míg az építőiparban stagnálás tapasztalható.

Bisnode Magyarország Kft.

Nemek harca: előbb fizetnek a női cégvezetők?

Bár alapvetően maszkulin társadalomnak tartják a magyart, a Bisnode által készített felmérés adatai azonban mást mutatnak. Ha a környező országokat vesszük, akkor Itthon a legmagasabb a női cégvezetők aránya a teljes gazdasághoz képest. De olyan országokat is magunk mögött tudhatunk, mint Norvégia, Németország, Svájc vagy Ausztria. Éppen ezért merülhet fel egy elég kényes kérdés: vajon a női vagy férfi cégvezetők lesznek a megbízhatóbb partnerek? Melyik nem szerepel eredményesebben a gazdaságban?

Bisnode Magyarország Kft.

Honnan tudhatja, hogy a beruházó valóban befejezi lakását?

A legtöbb ember életének legnagyobb befektetése a sajátingatlan-vásárlás. Most, hogy pörög a piac, szinte „papírról” elkelnek a legjobb lakások, és ez a verseny néha meggondolatlansághoz vezet. Hogyan ellenőrizhetjük a beruházót, kivitelezőt, és hogyan győződhetünk meg róla, hogy valóban elkészül majd a lakás időre?

Bisnode Magyarország Kft.

Hogyan működik a strómanrendszer?

A „stróman” szinte mindennapos kifejezéssé vált Magyarországon, egyre gyakrabban találkozunk ezzel a fogalommal. De mit is jelent tulajdonképpen? Hogyan működik a rendszer? Veszélyes, ha az üzletfelünk csak egy stróman a cégben? Fontos, hogy tudjuk ki a tényleges tulajdonos? Ezekre a kérdésekre adunk választ a cikkben.

Bisnode Magyarország Kft.

Így tegyen jó benyomást másokra még az első üzleti tárgyalás előtt

Sorra jelennek meg tanulmányok és híres coachok tanácsai arról, hogy a tárgyalóteremben milyen rövid idő alatt kell jó benyomást tennünk az üzleti partnerünkre. Pedig ma már szinte a találkozó előtt eldől minden. Aki a digitális térben láthatatlan, vagy nem foglalkozik az online arculatával, vert helyzetben van. Mit tehetünk, hogy bízzanak bennünk a partnerek?

Az oldalon elhelyezett tartalom a Bisnode Magyarország Kft. közreműködésével jött létre, előállításában a hvg.hu szerkesztősége nem vett részt.