Hozz létre egy linket előfizetéssel nem rendelkező barátaid számára

Kisebb turbómotorra cserélte a régi V6-os egységét a Toyota

A Highlander csúcsmodelljét mostantól egy új benzines erőforrás mozgatja.

  • hvg.hu hvg.hu
  • +${remainingCount} szerző
Kisebb turbómotorra cserélte a régi V6-os egységét a Toyota

A Toyota két éve jelentette be, hogy Európába is elhozza nagyméretű szabadidő-autóját, a Highlandert, mely egyes európai piacokon egészen mostanáig 3,5 literes V6-os szívó benzinmotorral is kapható volt.

Utóbbi felett mára azonban eljárt az idő, így most felváltja egy 2,4 literes 4 hengeres turbós egység, melynek 269 lóerős teljesítménye mellé 419 Nm-es nyomaték társul.

A 12,3 colos nagyméretű infotainment rendszerrel modernizált, új zöld fényezéssel és új 20 colos felnivel felfrissített Toyota Highlander Magyarországon jelenleg 2,5 literes 4 hengeres szívó benzinmotorra épülő hibrid hajtáslánccal kapható, melynek teljesítménye 248 lóerő.

Toyota

A 0-ról 100 km/h-ra 8,3 másodperc alatt felgyorsuló 4,96 méter hosszú és 2 tonna körüli Highlander alapára 19,9 millió forint, a legjobban felszerelt kivitel 24,4 millió forinttól indul.

Toyota

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Egy Orbán-kormány nem érne meg négy évet sem Franciaországban

Egy Orbán-kormány nem érne meg négy évet sem Franciaországban

Jehan Paumero húszas évei elején, bordeaux-i bölcsészként jött Magyarországra 2003-ban, miután elfogadta egy pécsi gimnázium állásajánlatát. Előtte csak a Sziget miatt járt itt, de megígérte magának, hogy még visszatér – egy helyett végül több mint húsz évet maradt. Hogyan látja egy köztünk élő francia a magyarokat? Miért érzi itt szabadabbnak magát, mint otthon, és mi az, ami miatt közelebb érzi magához a magyar társadalmat? Mit gondolnak a franciák Magyarországról, és mit válaszol, ha nekiszegezik a kérdést, hogy milyen diktatúrában élni?