Videón a V6 mellett kitartó vadonatúj Audi RS5
A szedán és kombi formában támadó új Audi RS5-nek már javában zajlik a Nordschleifén történő tesztelése.
A szedán és kombi formában támadó új Audi RS5-nek már javában zajlik a Nordschleifén történő tesztelése.
Úgy tűnik rendszámos, de kérdés, hogy így is lehet-e jogosítvány nélkül vezetni.
Közel hatvanmillió jármű fut a német utakon, amelynek jelentős része vándorol tovább idővel irányunkba is.
Már több igény érkezett be, mint amire a 30 milliárdos keret elég lenne. A cégek számára kiírt pályázaton részt vevők 52 százaléka venne biztosan megint elektromos autót. A legtöbben keveslik a hatótávolságot.
A BMW több mint negyvenezer amerikainak ad munkát.
A lelkesedés persze érthető egy ilyen retró járgány visszatérésének hírére.
Kipróbáltuk, hogy pontosan mennyi benzint és áramot fogyaszt a gyakorlatban a BYD nagyobb akkumulátorral szerelt legfrissebb plugin hibrid modellje, a tágas SUV-ok piacán versengő Seal U DM-i.
A hőmérséklettől és a kopás állapotától függően a téli abroncsok fékútja jelentősen hosszabb, mint a nyáriaké adott esetben.
Az indok valahol jogos volt, túl veszélyes az autó közúton.
Az ajtaját automatikusan becsukó Cadillac Celestiqből sokkal kevesebb készül, mint a hasonló kategóriás Rolls-Royce-okból.
A szedán és kombi változatban egyaránt elérhető külsőleg tölthető Audi A6 elektromos hatótávja meghaladja a 100 kilométert.
A Singer legújabb 911-es Porschéja és pörgős szívó benzinmotort vonultat fel.
Elég ijesztő, hogy egy ilyen monstrum 210-zel is száguldhat.
Még nem érte el a vámok hatása a luxusautópiacot, de óvatosak Maranellóban.
„Az európai autópiac öt éve hanyatlásban van. Ez az egyetlen jelentős terület, amely nem tért vissza a Covid előtti szintjére” – jelentette ki John Elkann, a Stellantis főnöke.
A balesettől távolabb megálltak, de végül nem mentek vissza.
Veszélyesebb a figyelmetlenség, mint a gyorshajtás? A számok ezt mutatják.
A már amúgy sem éppen lomha Tesla Model Y mostantól picit még jobban gyorsul.