Ezek az európai autógyárak vannak a legnagyobb veszélyben
A Ford évtizedekig meghatározó európai gyára, a kölni például jelenleg alig 5 százalékos kihasználtsággal termel.
A Ford évtizedekig meghatározó európai gyára, a kölni például jelenleg alig 5 százalékos kihasználtsággal termel.
A tisztán elektromos és plugin hibrid személyautók piacát egyértelműen a kínai márkák dominálják.
Az utastérben egy közel két méter hosszú franciaágynak van hely.
A Stellantis konszern sportos olasz márkája nehéz időket él át mostanság.
A lokálisan zéró emissziós platós amerikai rendőrautókkal elsőként Las Vegasban lehet találkozni.
A Farizon legolcsóbb elektromos modellje 14,6 millió forintos áron nyit hazánkban.
Becsült árat sem tüntettek fel az aukciós oldalon, de egy hasonlóan ritka példány nemrégiben négymilliárd forintért cserélt gazdát.
A papír-Jaguarnak is csúfolt Trabantok ötletes karosszériája időről időre megihleti az utókort is.
A gyorshajtókat is ellenőrizték, a rekorder a megengedett sebesség duplájával hajtott.
Teherautókhoz és buszokhoz is gyártanak majd itt abroncsokat.
A gyalogosok voltak a szabálytalanok, de kisebb sérülésekkel megúszták a balesetet.
Hiába most a rekorderős négyhengeres, nem igazán nyerte el a vásárlók tetszését.
A Bentley Bentayga legújabb limitált szériás verziója egyedi külsővel és belsővel, de már W12-es motor nélkül debütált.
A bátyja kocsijával akart kicsit autózni a fiatal.
A Tesla idén januárban kevesebb mint 10 ezer autót értékesített az öreg kontinensen, a francia eladások 63 százalékkal romlottak, és Kínában sem sokkal jobb a helyzet.
Az újdonság a korábbi tervekkel ellentétben nem Audi A7 néven mutatkozik be.
Ilyen az, amikor egy V6-os benzinmotor termeli az áramot egy dupla villanymotoros monstrumban.
Nem adják olcsón a lóerőket, 60 millió forint körüli egy ilyen ínyencség ára.
Meglepő módon talán, nem egy újabb szabadidő-autó.