Vége a V10-es dalnak: az Audi R8 utódja már elektromos lesz
A négykarikás gyártó legsportosabb csúcsmodellje sem kerülheti el a sorsát, villanyautóvá fog változni.
A négykarikás gyártó legsportosabb csúcsmodellje sem kerülheti el a sorsát, villanyautóvá fog változni.
A kiválasztott vevőkör már jóideje várja a csodaautót.
Az ország nagy részére veszélyjelzést adtak ki.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos újdonság hátán i3 típusjelzés látható.
Még nem tették közzé mennyi lesz a tarifa.
Megérkezett Európába a Mustang Mach-E legsportosabb új változata, melyet a zord téli időjárású Lengyelországban fogtunk vallatóra. Mire jó 860 Nm és mennyire igaz az 500 kilométeres hatótáv? Jövünk a válaszokkal!
A Mercedes-Benz a nagyméretű Sprinter, a közepes Vito után a kisebb méretű kishaszonjárművét is megújította. Megérkezett a Citan, ami egyben az utolsó, még belső égésű motorral fejlesztett Mercedes-Benz kishaszonjármű.
Kalandos napja volt az autósnak, és most vélhetően elbúcsúzhat egy időre a jogosítványától.
A SUV, amelyet szakértő módon finomhangoltak, némi túlzással akár RS Q7-nek is nevezhető.
A Polestar 2 eddig sem volt éppen lomha, mostantól azonban kicsit még dinamikusabban viselkedik.
Egyértelműen az új autókra való meghosszabbodott várakozási időnek tudható be, hogy jelentősen nőtt mind a személygépkocsik, mind a nagyhaszongépjárművek rövid távú lízingje – mutat rá Fekete Csaba, a CIB Lízing vezérigazgatója.
A Zoe a harmadik autó az Euro NCAP történetében, amely nulla csillagos minősítést ért el. A vadonatúj elektromos autóval, a Springgel szemben is komoly kifogások jelentkeztek.
Nem igazán érdekelte a sofőrt sem a záróvonal, sem a piros lámpa, de arra nem gondolt, hogy felveszik, amit csinál.
A japán gyártó apró újdonsága 3,8 literes átlagfogyasztással kecsegtet.
Az All-Terrain kivitel mintegy 1,3 millió forinttal kerül többe a normál kombi változatnál.
Szupersportautós dinamikával mozog a középméretű "családi" autó.
A nagy filmes cégeknek tetszik az ötlet, amit mi sem mutat jobban, minthogy elindult a harc a filmes jogokért.
Linda Jackson, a márka vezérigazgatója tette hivatalossá a régóta várható lépést, amelynek nyomán az évtized végére Európában minden új Peugeot modell elektromos lesz.
Minden nagy autóipari gyártó megpróbál mihamarabb szoftveripari vállalattá is avanzsálni, hogy ledolgozza kisebb-nagyobb hátrányát ezen a területen.