A robogókra is kötelező műszaki vizsgát szeretne az EU
A robogók az előterjesztés szerint a mindennapi közlekedés részei, amelyek alapvetően még nagyobb igénybevételnek vannak kitéve, mint a nagymotorok, amelyeket vizsgáztatni kell.
A robogók az előterjesztés szerint a mindennapi közlekedés részei, amelyek alapvetően még nagyobb igénybevételnek vannak kitéve, mint a nagymotorok, amelyeket vizsgáztatni kell.
Az erősen limitált szériás M2 Competition kizárólag a hátsó kerekekre leadott teljesítménye bőven meghaladja az 500 lóerőt.
Az újdonság az 1959-es Le Mans-i 24 órás verseny győztes autójának állít emléket.
A krajovai üzem lesz a harmadik európai gyár, ahol elektromos hajtású járműveket fognak előállítani.
A rendőrök a baleset helyszínén teljes szélességében lezárták az útszakaszt.
Megérkeztek Magyarországra a teljesen új fejlesztésű Enyaq szabadidő-autó első példányai, melyek közül mi egy nagy akkumulátoros, 204 lóerős példányt fogtunk vallatóra.
A Volánbusz is lazít a járványügyi szabályokon.
A BMW X2-es plug-in megnyugtató meglepetése, hogy két, alapvetően önmagukban különösebben semmi extrával nem kecsegtető hajtási egységet párosítva egészen élvezetes végeredményt lehet létrehozni.
Ebben a balesetben csodával határos módon senki nem hunyt el.
Virtuálisan elkészült a Polo R változata, amely kemény utcai ragadozó lehetne.
Üldözés követett egy dudálást az M1–M7-es autópálya közös szakaszán.
A kocsit versenypályás bemutatóanyaggal dobták piacra.
James Bond ugyan nem pontosan ilyennel járt, de a hatvanas években készült ez is.
Az áramvonalas szedán kevesebb mint 4 másodperc alatt tudja le a 0–100-as gyorsulást.
A régiek még most is keményen versenyeznek, ami korántsem veszélytelen.
A plugin hibrid hajtásláncú új AMG GT-t a jelek szerint már javában közúton tesztelik.
50 év kihagyás után, 1991 tavaszán éledt újjá a személyautó-gyártás Magyarországon.
Az autópálya teljes szélességében áll a forgalom, a rendőri intézkedés folyamatban van.
A Fabia negyedik generációja minden korábbinál nagyobbnak ígérkezik.
Különböző iparágak 27 vállalata nyílt levélben kérvényezte az Európai Uniónál, hogy legkésőbb 2035-tól tiltsa be az új, belső égésű motorral rendelkező autók forgalmazását.