Először lehetett nyilvánosan látni a Toyota 1000 lóerős hiperautóját
A Le Mansi-i versenypályán bukkant fel egy kör erejéig.
A Le Mansi-i versenypályán bukkant fel egy kör erejéig.
Már csak két napot kell várnunk a bajor gyártó 500 lóerősnek ígérkező sportmodelljére.
Az végül nem derült ki, hogy működött-e a lámpa.
Ilyen az, amikor egy minden földi jóval ellátott luxusautóból lecsupaszított változat készül.
A kompakt négykerekű időgépre vágyóknak 1,5 millió forintot kell a projektre szánniuk.
Vadonatúj Fordok és Lincolnok voltak a vagonokban.
A hosszított tengelytávolságú stuttgarti járgány 1975-be repíti majd vissza új tulajdonosát.
A Mercedes-AMG GT 63S tuningolt változata még erőteljesebb, hangosabb és természetesen agresszívabb megjelenésű, mint az egyébként sem szerény alap autó.
A jelek szerint évente átlagosan kevesebb mint 100 kilométert használták ezt az olasz sportkupét.
Kevesebb mint 2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra.
Tíz autót képes egyszerre tölteni.
A zöld rendszámos új szabadidő-autóval a korábban ígértnél 10 kilométerrel nagyobb távolság tehető meg a benzinmotor beindulása nélkül.
Négy óra alatt harminckét sofőrt kaptak el az M86-os gyorsúton, nem csak szabálytalan előzés miatt.
A Le Mans-i 24 órás autóversenyen elért sikereknek emléket állító McLaren Senna GTR LM-ből mindössze 5 példány készült.
Mindkét országban nagyjából 40 százalék a visszaesés eddig. Nálunk 25 százalékos a forgalom csökkenése.
Az újdonság első körben csak egyetlen dízelmotoros változatban rendelhető.
A modellt kifejezetten a kínai piacra tervezték, ahol sofőrös autóként használják az üzleti limuzin nyújtott változatát.
A Seat Leon mindig is a spanyol márka legjobb megjelenésű autója volt. A megújult változat most akkora lett, hogy az eddig legjellemzőbb hátránya, a mérete se lehessen kifogás ellene.
Felfrissítik a dél-koreai gyártó 275 lóerős sportmodelljét.