Újkorában is 3 milliárd forintba került, de használtan ötmilliárd felett kelhet el egy Bugatti Centodieci
A kocsi 13,1 másodperc alatt gyorsul 0-ról 300 km/h-ra.
A kocsi 13,1 másodperc alatt gyorsul 0-ról 300 km/h-ra.
Az elemzők úgy vélik, hogy a helyzet javulni fog, ha a kamatlábak csökkennek, és beindulnak az európai cégek új stratégiai szövetségei.
Ügyes.
Használt autóknál a lízing továbbra sem túl jellemző megoldás.
A gázolajé csökken megint egy kicsit.
Karcsúsítják a cégstruktúrát és a nyereséges divíziókra koncentrálnak, mint az abroncsgyártás.
A BYD Dolphin felfrissített külsővel és technikával folytatja életútját.
A Zöld Pokolban jelenleg nincs a Ford Mustang GTD-nél gyorsabb sorozatgyártású amerikai sportkocsi.
A 25 millió forintos kocsit azonnal lefoglalták.
Öt év után végre elkészült a brit márka első igazi plugin hibridje, melyből 999 példányt terveznek gyártani.
Tolatáskor a hátsó kamera képére kell hagyatkoznia a sofőrnek.
Több mint kétszáz lóerős a jármű.
Itt komoly szerencséje volt pár embernek.
70 km/h helyett 50 lesz a megengedett tempó a Megyeri út egy részén.
De még ez is csak feleakkora kapacitású lesz, mint a magyar üzem.
Később csak azért állt meg a gázoló és utasa, hogy letöröljék az ütközés nyomait.
Az ACEA tizenöt európai autógyártót képvisel.
Sosem készült még olyan erős S-Klasse, mint a Mercedes-AMG S 63 E Peformance, de vajon mennyire uralható egy ilyen 1430 Nm nyomatékú luxusromboló egy frissen behavazott alpesi szerpentinen? Kipróbáltuk!
A Volkswagen mostanság nem a legszebb napjait éli, de a továbbra is a legnagyobb európai gyártóként jegyzett vállalat bízik a legújabb termékeiben. Vázoljuk hogyan zárja az idei évet Magyarországon a márka, és mi várható tőle a közeljövőben.
A kék autókon már most ott van az új logó.